مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

 به گزارش وبلاگ  مشاور املاک معرفی املاک لوکس

برای انجام انواع معاملات ملکی و افزایش یافتن آنها باید عرضه و تقاضا تا میزان زیادی با یکدیگر تناسب داشته باشند و هر اندازه تقاضا بالاتر می رود عرضه نیز بالاتر خواهد رفت اما در مورد خرید و فروش مسکن و واحدهای مسکونی کاهش تقاضا در سال های اخیر برای خرید وجود داشته و این امر سبب شده که بسیاری از واحدهای نوساز دست نخورده باقی بمانند و متقاضی برای خرید آنها وجود نداشته باشد.

خرید و فروش واحدهای نوساز و به عبارتی واحدهای کلید نخورده کاهش زیادی داشته است و متقاضیان برای خرید این واحدها به دلایل مختلفی اعم از کمبود بودجه مناسب جهت خرید و یا بالا بودن ملک مورد نظر برای خرید دارای بودجه و مبلغ کافی برای انجام معاملات خرید نمی باشند.

بسیاری از این واحدهای کلید نخورده به دلیل سرمایه گذاری های زیاد اجاره داده شده اند تا قسمتی از سرمایه خوابیده زنده شود  اما به هر صورت شاهد سقوط بازار این نوع از املاک می باشیم.

 سقوط فروش واحدهای نوساز سبب شده که کاهش قیمت در آنها وجود داشته باشد و این تغییرات قیمتی و کاهش دادن آنها شاید در برخی موارد باعث ایجاد خرید و فروش در این املاک شد اما به هر ترتیب با افزایش قدرت خرید عامه مردم برای تامین مسکن و ترجیحا واحدهای نوساز می توان شاهد تغییراتی در این زمینه از تابستان گذشته بود.

در حالی که تقاضای موثر برای خرید واحدهای نوساز کم شده است از این رو ساخت و ساز هم کاهش پیدا کرده است و بسیاری از سرمایه گذاران سرمایه خود را دیگر در این امر به کار نمی گیرند. با افزایش فروش بیشتر شاهد ساخت و ساز املاک نو و مناسب خواهیم بود.

کلمات کلیدی: خرید واحدهای نوساز، ساخت و ساز، املاک نو، واحدهای نوساز، خرید و فروش املاک، فروش واحدهای نوساز، تامین مسکن، خرید و فروش واحدهای نوساز، معاملات ملکی، فروش مسکن

منبع خبر

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۵)

  • اجاره جرثقیل در تهران
  • خیلی عالی بود.

    ممنونم.

    خیلی جالب بود.

    یاتشکر از وبلاگ عالیتون.

    ممنونم از مطالبی که به اشتراک میذارید.

  • فروشگاه انبرچه
  • موفق و پیروز باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی