مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

۴۹ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به گزارش وبلاگ مشاور املاک

طراحی دکوراسیون داخلی و تزئین آپارتمان سنتی باید به نوعی انجام گیرد که حال و هوای سنتی را در فضای داخلی آپارتمان های مسکونی حفظ کند. استفاده از وسایل سنتی که حال و هوای ایرانی به فضای داخلی می بخشد انتخاب مناسبی برای تزئین آپارتمان سنتی می باشد. تزئین آپارتمان سنتی با به کارگیری گچ بری های زیبا و مبلمان چوبی در کنار استفاده از رنگ سفید می تواند فضای سنتی را با استفاده از معماری سنتی ایرانی به وجود آورد.

 

 

 

  • املاک خانه سبز
  • ۰
  • ۰

به گزارش وبلاگ مسکن تهران

طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک از جمله مواردی است که برای ساکنین حائز اهمیت می باشد. تزئینات خانه های کوچک باید با استفاده از روش هایی انجام شود که به بزرگ نشان دادن فضای داخلی خانه های کوچک کمک کند.

استفاده از رنگ های روشن برای تزئینات فضای داخلی خانه های کوچک که دارای متراژ های پایینی هستند می تواند در ایجاد فضایی دلباز تاثیر گذار باشد.

تزئینات خانه های کوچک معمولا با به کارگیری سرامیک هایی که دارای رنگ روشنی هستند در فضای داخلی می تواند زیبایی خانه های کوچک را دو چندان کند. استفاده از مبلمانی که دارای طرح های ساده و رنگ های روشنی هستند در ایجاد فضایی دلباز موثر می باشد.

تزئینات خانه های کوچک امروزه از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار می باشد. با توجه به افزایش ساخت خانه های کوچک می توان گفت که تزئینات خانه های کوچک در ایجاد فضایی خاص و متفاوت تاثیر بسزایی می گذارد.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک و تزئینات فضای داخلی با استفاده از به کارگیری شیوه های نور پردازی مطلوب، در ایجاد فضایی متفاوت تاثیر مستقیم می گذارد.

هماهنگی رنگ های به کار رفته در تزئینات خانه های کوچک به همراه به کار گیری تابلوهایی که دارای رنگ های گرم و شاد هستند، تاثیر بسزایی در روحیه ساکنین خانه های کوچک می گذارد.

استفاده از رنگ های سفید و استخوانی در تزئینات خانه های کوچک و استفاده از پرده های توری برای ایجاد نور بیشتر در فضای داخلی موجب به وجود آمدن فضایی پرنور و دلباز می گردد.

در تزئینات خانه های کوچک و طراحی دکوراسیون داخلی آن ها باید تا حد ممکن از مبلمان کوچک که فضای کمتری را اشغال می کند مورد استفاده قرار گیرد.

  • املاک خانه سبز
  • ۰
  • ۰

به گزارش وبلاگ معرفی املاک و معماری

سبک معماری سنتی به کار گرفته شده در خانه های مسکونی با قدمت زیاد دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. معماری سنتی ایرانی که نشان دهنده هنر کشور می باشد بسیار ارزشمند است.

در معماری سنتی خانه های مسکونی و بناهای قدیمی با قدمت زیاد، انتخاب وسایلی که در فضای داخلی خانه های مسکونی به کار گرفته شده است نشان دهنده معماری به کار گرفته شده با سبک سنتی می باشد.

 معماری سنتی ایرانی در خانه های ویلایی قدیمی برای چیدمان وسایل و مبلمان از تقارن استفاده می کند. ایجاد تقارن در چیدمان وسایل به کار گرفته شده در خانه های مسکونی با قدمت زیاد بازگو کننده معماری سنتی ایرانی می باشد.

در سبک معماری سنتی ایرانی استفاده از فرش به فراوانی در خانه های مسکونی با سن بنای زیاد دیده می شود. استفاده از فرش هایی که دارای نقش و نگار سنتی هستند در تمامی اتاق های خانه های مسکونی قدیمی رواج دارد.

انتخاب نوع وسایلی که در خانه های مسکونی قدیمی مورد استفاده قرار می گرفت همراه با نوع چیدمان آن می تواند ویژگی های معماری سنتی به کار رفته در فضای داخلی را به خوبی بیان کند.

در معماری سنتی ایرانی نیز همانند معماری مدرن ویژگی سادگی در انتخاب وسایل و نوع چیدمان به چشم می خورد. در خانه های مسکونی با قدمت زیاد از وسایل تزئینی در خانه های مسکونی به ندرت استفاده می کردند.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه های مسکونی قدیمی با ایجاد سادگی متفاوت در فضای داخلی رنگ و بویی ایرانی به خانه های مسکونی می بخشد.

 می توان بیان کرد که سادگی سبک های معماری  امروزی در خانه ها و آپارتمان های مسکونی با تغییرات متفاوت بر گرفته از معماری سنتی ایرانی است. متاسفانه امروزه در کمتر خانه ای دیده می شود که سبک معماری سنتی ایرانی در آن به کار گرفته شده باشد.

  • املاک خانه سبز
  • ۰
  • ۰

به گزارش وبلاگ معرفی املاک و معماری
نمای ساختمان های مسکونی که جزئی جدا ناپذیر در تزئینات ساختمان های مسکونی هستند باید با مطلوب ترین شیوه ساخته شوند. تزئینات خارجی ساختمان های مسکونی که شامل نمای ساختمان می باشد باید با استفاده از مواد و مصالح ساختمانی با کیفیت با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی متفاوت در نظر گرفته شود. استفاده از نماهای ساختمانی سیمانی، سنگی و آجری انتخاب مناسبی برای تزئینات خارجی ساختمان می باشد.






  • املاک خانه سبز
  • ۰
  • ۰

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

یکی از موارد مهم در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی تزئینات سقف در فضای داخلی می باشد. تزئینات گچ بری ساختمان در بسیاری از آپارتمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. تزئینات گچ بری ساختمان های مسکونی برای ایجاد فضایی زیبا و متفاوت در فضای داخلی ساختمان های مسکونی می باشد. تنوع طرح های متفاوت و استفاده از تزئینات گچ بری در ساختمان های مسکونی نشان دهنده هنر معماری ایرانی می باشد.

 


  • املاک خانه سبز
  • ۰
  • ۰

گزارش سایت مسکن معماری

برای تزئین لوکس ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی از وسایل گران قیمت در فضای داخلی استفاده می شود. ایجاد فضایی لوکس در ساختمان های مسکونی به استفاده از وسایل گران قیمت و زیبا برای تزئین لوکس ساختمان های مسکونی بستگی دارد. در نمای بیرونی ساختمان های لوکس برای تزئین لوکس ساختمان معمولا از سنگ های گرانیت که دارای کیفیت مطلوبی هستند استفاده می شود. از کفپوش های با کیفیت پارکت در فضای داخلی برای تزئین لوکس ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

 

 

  • املاک خانه سبز
  • ۰
  • ۰

به گزارش وبلاگ مسکن املاک معماری

با توجه به این موضوع که استفاده از مواد با کیفیت زیبایی فضای داخلی ساختمانی را دو چندان می کند. استفاده ار تزئینات ساختمانی مولتی کالر می تواند کیفیت و زیبایی را همزمان با هم در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی به وجود آورد. یکی از انواع تزئینات ساختمانی مولتی کالر، به کارگیری رنگ های متنوع در ساختمان می باشد. رنگ های مولتی کالر آمیخته از رنگ های مختلف می باشد که با استفاده از آن در فضای داخلی می توان فضایی متفاوت و زیبا را به وجود آورد. تزئینات ساختمانی مولتی کالر دارای تنوع بسیار زیادی می باشد.

  • املاک خانه سبز
  • ۰
  • ۰

به گزارش وبلاگ مسکن معماری

امروزه علاوه بر ساخت اصولی خانه ها و آپارتمان های مسکونی مختلف، مواد مناسب به گار گرفته شده در ساخت تزئینات خانه های مسکونی نیز دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

یکی از موارد استفاده از ساخت تزئینات خانه های مسکونی، به کارگیری نماهای مناسب در خانه های مسکونی برای ایجاد زیبایی در فضای بیرونی خانه های مسکونی نوساز می باشد.

ساخت تزئینات خانه های مسکونی با کیفیت ساخت متفاوت می تواند دست مشتریان را برای خرید باز بگذارد. به نسبتی که در خانه های مسکونی از وسایل تزئینی با کیفیت بالا استفاده شود قیمت مادی ساختمان نیز افزایش پیدا می کند.

در ساخت تزئینات خانه های مسکونی عوامل مختلفی برای ایجاد فضایی زیبا و متفاوت در نظر گرفته می شود. ساخت تزئینات خانه های مسکونی با توجه به موقعیت مکانی و نوع ساخت خانه های مسکونی می تواند متفاوت در نظر گرفته شود.

در ساخت تزئینات نمای بیرونی خانه های مسکونی که با توجه به شرایط آب و هوایی در شهرهای مختلف متفاوت انتخاب می گردد، استفاده از نوع موادی که متناسب با تزئینات نمای خانه های مسکونی باشد دارای اهمیت زیادی می باشد.

ساخت تزئینات مختلف خانه های مسکونی امروزه رواج یافته است. برای تزئینات خانه های مسکونی وسایل مختلفی در ایجاد زیبایی فضای داخلی نقش دارد.

  • املاک خانه سبز
  • ۰
  • ۰

به گزارش وبلاگ مسکن املاک معماری

رنگ به کار رفته در نمای بیرونی و طراحی داخلی ساختمان های مسکونی مهمترین نقش را در ایجاد فضایی دلباز بر عهده دارد. برای تزئین رنگ ساختمان های مسکونی می توان از کاغذ دیواری و یا سنگ های تزئینی برای ایجاد فضایی متنوع در طراحی داخلی ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی استفاده کرد. تزئین رنگ ساختمان های مسکونی بهتر است به نحوی صورت گیرد که با فضای داخلی واحدهای مسکونی هماهنگ باشد. 

 

  • املاک خانه سبز
  • ۰
  • ۰

گزارش وبلاگ مسکن ایران

تزئینات خانه های قدیمی معمولا دارای ویژگی های خاصی می باشد. در تزئینات نمای خارجی و دکوراسیون داخلی خانه های قدیمی با سن بنای زیاد معمولا از شیوه معماری با سبک سنتی استفاده می شود.

معماری سنتی در تزئینات نمای خارجی خانه های قدیمی با استفاده از نمای آجری صورت می گیرد. استفاده از نمای آجری در تزئینات نمای خارجی خانه های قدیمی رواج دارد.

تزئینات فضای داخلی خانه های قدیمی معمولا با استفاده از گچ بری هایی که نشان دهنده هنر معماری ایرانی به شیوه سنتی می باشد در سقف فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

تزئینات خانه های قدیمی با ویژگی های منحصر به فرد خود توجه هر فردی را به خود جلب می کند. استفاده از موکت در قسمت های مختلف فضای داخلی خانه های قدیمی رواج دارد.

در طراحی دکوراسیون داخلی و تزئینات خانه های قدیمی استفاده از رنگ های روشن بخصوص رنگ سفید در قسمت های مختلف خانه به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از رنگ روشن در تزئینات خانه های قدیمی موجب به وجود آمدن فضایی دلباز و روشن در فضای داخلی می شود. در کنار استفاده از رنگ روشن برای تزئینات خانه های قدیمی، به کارگیری وسایل سنتی قدیمی با رنگ های مختلف در فضای داخلی در ایجاد فضایی زیبا تاثیر گذار است.


  • املاک خانه سبز