مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تهران اکنون خانه برج‌های بسیار زیادی در مناطق شمالی شهر است و به تعداد آن‌ها هر روز افزوده می‌شود.امروزه ساخت برج‌های بلند و زیبا در تهران  سرعت زیادی در حال انجام است. برج‌هایی که با جدیدترین ایده‌ها و بهترین کیفیت ممکن ساخته شده‌اند .

دراینجا قصدداریم سه برج از این برج‌های مجلل و شیک را به شما معرفی کنیم. برج‌هایی که هر کدام در طراحی و اجرا سرآمد هستند.

برج روما رزیدنس تهران

مشخصات:

مکان:تهران خیابان کامرانیه شمالی

متراژ:زمینی با مساحتی بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع،۴۷۰۰۰ متر مربع زیربنا شامل ۳۲۰۰۰ متر مربع مساحت مفید واحدهای مسکونی، ۱۰۰۰ متر مربع واحدهای تجاری و ۱۴۰۰۰ متر مربع فضاهای تفریحی و مشاعات

سبک :نئوکلاسیک،بهدلیل استفاده از سنتوری دوران یونان و قوس سبک رومی می‌توان نام  این سبک را نئوکلاسیک التقاطی گذاشت.

۶۵ واحد مسکونی در ۱۵طبقه

این برج شامل  ۳ طبقه زیرزمین و یک طبقه همکف با محیطی مستطیل شکل است که دربرگیرنده کلیه پارکینگ‌ها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکان‌های تفریحی، سالن اجتماعات، بلوک‌های تجاری و سایر مشاعات است . ورودی برج روما با فضایی بسیار رویایی به لابی مجتمع اختصاص داده شده است تا پذیرای ساکنان و مهمانان این مجموعه باشد.ورودی اصلی برج مسکونی روما رزیدنس و واحدهای تجاری در خیابان کامرانیه تعبیه شده است و با هدف سهولت درعبور و مرور خودروهای ساکنان، ورودی پارکینگ در خیابان شیبانی تعبیه شده است.

درطبقات اول تا پنجم، واحدهایی با متراژ ۳۵۰  الی ۴۰۰ متری طراحی شده است که در هر طبقه ۶ واحد با چهار تییپ متقاوت معماری وجود دارد. در طبقات ششم تا سیزدهم به تعداد دو واحد ۶۰۰ متری و دو واحد ۴۰۰متری، در طبقات چهاردهم و پانزدهم نیز دو واحد پنت هوس ۹۲۶ متری درهر طبقه و یک واحد پنت هاوس ۱۴۰۰متری دوبلکس قرار گرفته‌اند. هم‌چنین کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی کمک شایانی به دلنشین شدن فضای داخلی واحدهای مسکونی می‌کند.

سازه ساختمان تا ۶/۸ درجه در مقیاس ریشتر در برابر زلزله مقام است.

از دیگر امکانات رفاهی این برج می‌توان بهسالن بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی بسیار شیک و مجلل و نیز سالن ایروبیک و بدنسازی اشاره کرد.

 

 

مجتمع چناران پارک

مشخصات:

مکان: منطقه الهیه تهران

متراژ: آپارتمان ها از ۲۶۰ تا ۵۵۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع

مهندسان معمار: فرزاد دلیری و امید غلامپور

این ساختمان محاصره شده با درختان تنومند کهن‌سال و نیز فضاهای سبز طراحی شده با نهرهای آب، آبشارها و برکه مصنوعی مناظر کم‌نظیری را از بالکن‌ها و تراس‌های آپارتمان خواهد داشت.. بالاترین استاندارد زندگی برای یک منزل شیک و جادار در این ساختمان طراحی شده است. یک ساختمان مدرن با استفاده از آخرین تکنولوژی ساخت روز دنیا و نیز آرامش فضای سبز محوطه شما را به یک فضای گرم و کلاسیک داخلی دعوت می‌کند.

لابی بزرگ و مجلل، مشاعات بی‌نظیر، استفاده از بهترین مصالح ساختمانی نظیر شیر‌آلاتی که روی آن آب‌طلا کار شده است، همراه امکاناتی چون کیترینگ، کارواش ماشین، خشکشویی، رستوران و سالن ورزشی از امکانات این برج است.

این ساختمان از گارد ویژه‌ای برخوردار است که ورود و خروج از آن به راحتی امکان‌پذیر نیست. درهای ورودی به شکلی که امروزه همه درها دارای ریموت هستند نیست، بلکه درها با شماره پلاک هر ماشین به صورت دیجیتال باز می شود و دیگر احتیاج به ریموت نیست.

 حداقل قیمتی که برای واحد‌های این برج می‌توان گفت رقم متری ۱۵ میلیون تومان است که به بالای متری ۳۰ میلیون تومان هم می‌رسد که رقم آخر در مورد پنت‌هاوس‌هایی است که در نوک برج و طبقات بالایی قرار دارند.

برج‌های مسکونی ایران زمین

مشخصات

مکان: شهرک غرب

متراژ:در زمینی به وسعت ۱۲۵۰۰ متر مربع با ۳ برج متصل به هم و زیربنای هر طبقه حدود ۳۳۷۰ مترمربع

امکانت:

مجموعه ی ورزشی به وسعت 800 مترمربع شامل سالن ایروبیک و بدنسازی
432 باب انباری/  زمین بازی کودکان/ پد هلیکوپتر/468 باب پارکینگ/   مسیر پیاده‌روی/سالن اجتماعات/   لابی مبله/ دستگاه آسانسور مدرن/ سیستم تهویه مطبوع/عایق صوتی و حرارتی/ سیستم دوربین مداربسته


نمای ساختمان به منظور محافظت در زمان زلزله تماما با میل‌گرد و نبشی مقاوم‌سازی شده است؛ هم‌چنین با ترکیب سنگ‌های گرانیت، ورق‌های آلومینیومی آلکوباند (در محل درزهای انبساط در ارتفاع ساختمان و روی دیوارهای برشی بتنی) و سیمان‌کاری پوشش یافته است. کلیه دیوارهای خارجی آپارتمان‌ها به منظور کاهش و به حداقل رساندن پرت حرارتی چند لایه با عایق پلاستوفوم پوشیده شده‌اند. در کف‌سازی نیز عایق حرارتی و صوتی با به کار بردن پوکه صنعتی لیکا در ضخامت‌های ۸ الی ۲۵ سانتی‌متر اجرا شده است.

پروژه ایران زمین در بهترین نقطه از شمال فاز یک شهرک غرب با چشم‌اندازی بسیار زیبا و محصور در فضای سبز مطابق با معماری روز و رعایت استاندارد مجموعه‌های سوپرلوکس و پیشرفته دنیا طراحی و احداث شده است که علاوه بر معماری مدرن و زیبا دارای مشخصات و امکانات ارزنده و منحصربه‌فردی است. امکان دسترسی سریع از چهار اتوبان چمران (پارک وی)، نیایش، یادگار امام و همت با بهترین سامانه ترافیکی، یکی از ویژگی‌های مهم این پروژه است. فاز یک شهرک غرب خود به تنهایی به دلیل بافت خاص و همسان مسکونی، فرهنگی، اجتماعی و نیز نحوه عمران شهری با خیابان‌بندی‌ها و بلوارهای زیبا و عریض در محیطی آرام و دلپذیر و همچنین وجود امکانات متعدد رفاهی عمومی شامل پارک‌ها و فضاهای سبز دائمی، مجتمع‌های تجاری، مراکز مدرن درمانی و بیمارستان‌های جدیدالاحداث، کلانتری، ایستگاه آتش‌نشانی، فرهنگسرا و سینما، مجموعه ورزشی و …، متمایز از سایر نقاط شمال شهر بوده و از مرغوبیت بالایی برای همگان و به خصوص ساکنان آن برخوردار است. همچنین به دلیل وزش دائمی باد از غرب به شرق و نیز پالایش هوا توسط کوه‌های مجاور، شهرک غرب در وضعیت آب و هوایی به مراتب بهتری نسبت به سایر مناطق شمالی شهر قرار دارد.

  • املاک خانه سبز