مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

همیشه برج های سه قلوی سربه فلک کشیده و به هم چسبیده ی ایران زمین را دوست می داشتم از قبل می دانستم که در بهترین نقطه شمال فاز1 شهرک غرب در بلوار شریفی شمال بلوار خوردین با معماری فوق مدرن و امکانات ارزنده و منحصر به فرد و امکان دسترسی به اتوبان همت و اتوبان چمران دارد که ویژگی بارز آن است واقع شده.

موقعیت مکانی برج ایران زمین

هرگز در زندگیم تصور نمی کردم روزی به دلیل رکود اقتصادی و متوقف شدن تولیدی و کارخانه و فوت همسرم مجبور به فروش خانه ویلایی لوکس خودم شوم برای ادای قروض. همیشه برج های سه قلوی سربه فلک کشیده و به هم چسبیده ی ایران زمین را دوست می داشتم از قبل می دانستم که در بهترین نقطه شمال فاز1 شهرک غرب در بلوار شریفی شمال بلوار خوردین با معماری فوق مدرن و امکانات ارزنده و منحصر به فرد و امکان دسترسی به اتوبان همت و اتوبان چمران دارد که ویژگی بارز آن است واقع شده. بلوارخوردین یکی از مهمترین خیابان های ایران زمین محسوب می شود. یکی از خیابان های فرعی که برج های ایران زمین در شهرک غرب دقیقا در آن قد برافراشته بود خیابان بخشی بود که من برای دیدار اقوام و استفاده از امکانات بیمارستان و شهر کتاب و رستوران و فروشگاه پوشاک و فرهنگسرا زیاد به این منطقه آمده بودم و به اینجا تعلق خاطر زیاد داشتم. آب و هوای عالی داشت مثل شب های شمال کشور بدلیل پالایش هوا توسط کوه های مجاور که  دائما باد از غرب به شرق می وزید و دسترسی به حمل و نقل عمومی کم هزینه و داشتن مردمان متمدن و متشخص باعث شده بود که هرگز نتوانم از این منطقه دل بکنم. همان طور که می دانید وسعت منطقه فاز یک شهرک بسیار زیاد است و دارای تعداد زیادی مجتمع مسکونی است. به دلیل اینکه این محله بسیار پرطرفدار هست برای سرمایه گذاری ملک هم مناسب است و مهمتر ازهمه من می توانستم در منزل خودم با دستگاهها دوباره کارخانه خانگی کوچک راه اندازی کنم. چه چیز بهتر از راه اندازی کسب و کار در منطقه ی تجاری فاز 1 شهرک غرب. بالاخره من تجربه زیادی داشتم با موهای سفیدم و کاملا اشراف داشتم به اینکه منطقه تعداد زیادی فروشگاه و رستوران و شرکت و دفتر مشغول بکار هستند که سالهاست به فعالیت خود ادامه داده اند.  این افکار در ذهنم تداعی می شد که رسیدم به برج ایران زمین برای بازدید ملک محوطه ی اطراف برج زمین بازی کودکان برای نوه ام و الاچیق برای اینکه هوایی تازه کنم غروب ها با نوزپردازی مناسب و درحیاط آب نما های مدور شگفت انگیزی وجود داشت. در لحظه ی بازدید من داخل برج زلزله ی بسیار کوچکی حس کردم ولی دیدم ساکنین با خیال راحت از آپارتمان خود آرام بیرون آمده و می گفتند اسکلت های این برج و هم چنین نمای ساختمان مقاوم سازی شده است و تمام دیوارهای ساختمان برای کاهش پرت حرارتی چند لایه با عایق پلاستوفوم پوشیده شده و همچنین مشاور این توضیحات را اضافه کرد کفسازی ساختمان هم عایق حرارتی و صوتی است به دلیل اینکه با پوکه صنعتی اجرا شده است. علاوه بر امکانات ورزشی و فضای سبز لابی مجلل با سقف مرتفع و مدرن و 11 آسانسور و پارکینگ مجهز به کارواش دارد. سه دستگاه چیلر و سیستم سرمایشی گرمایشی دارد حوله خشک کن در سرویس ها وم سیستم شوتینگ زباله دارد شیرالات سوئیسی کاشی سرامیک اسپانیایی دارد 6 سری پله فرار دارد مجهزبه سیستم اعلام حریق است باند هلیکوپتر در پشت بام برای مواقع ضروری طراحی و اجرا شده و علاوه بر این برج سه قلوی ایران زمین سیستم کنترل هوشمند رایانه ای جهت کنترل تجهیزات الکتریکی دارد. این برج ها 29 طبقه و دارای 362 واحد مسکونی هستند. این برج های سه قلوی ایران زمین متراژهای متفاوت از 200 متر تا پنت هاوس 450 متر و 700 متراست.

حسن ختام قیمت ملک در برج ایران زمین

من یک واحد 200 متری به مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون تومان انتخاب کردم و بالاخره لبخند شادی و رضایت بر لبم بعد مدت ها رنج نشست.. هممچنین مشاور املاک یک بروشور تبلیغاتی از سایت ساکنین به دست من دادند وبرای خرید آپارتمان در شهرک غرب تهران سایت آن را از تب لت خود به من نشان دادند و من دیدم اطلاعات کامل و به روز مسکن در این سایت عالی نوشته شده. تصمیم گرفتم هر از گاهی به سایت مراجعه کنم و از اطلاعات بازار مسکن آگاهی پیدا کنم

  • ۹۹/۰۷/۲۵
  • املاک خانه سبز

نظرات (۲)

دوره آموزش سئو پیشرفته مجموع تلاش ها برای بیش از 100 پروژه موفق و ناموفق!

حتما با خودت میگی تجربه ناموفق به چ دردی میخوره. میخام بهت بگم شکست در سئو خیلی درس داره. گاهی شکست ها بخاطر عدم آگاهی فنی و گاهی هم بدلیل ضعف مدیریتی منابعی که داری چ مالی و چ انسانی!

من چند سال پیش تو شرکت های بزرگ کار میکردم که واقعا پول زیادی داشتن اما تصمیم گرفتم دیگه کار نکنم و حدودا در سال 1399 ماهیانه درآمدم برای مدیریت 120 میلیون تومان بود. میدونم باورش سخته که از چنین پولی در ماه چجوری دل کندم.

من هدف بزرگتری داشتم. کار کردن با کسب و کارهای بزرگ خیلی خوبه اما رشد ی کسب و کار کوچک و متوسط و رسوندش به درجات بالاتر عالیه عااااالی.

 

 

 

چرا این دوره میتونه به تو کمک کنه؟

اگر فقط همین سایت وبین سئو رو بررسی کنید متوجه رتبه خوبشون در عبارت های سختی مثل زیر اونم با کمترین هزینه میشید:

آموزش سئو

آموزش سئو رایگان

آموزش سئو حرفه ای

آموزش سئو خصوصی

آموزش تولید محتوا

کتاب آموزش تولید محتوا

فیلم آموزش سئو

آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش ساخت محتوا

دوره تولید محتوا

آموزش بازاریابی محتوا

ساخت محتوا

مشاوره سئو

مشاوره تلفنی سئو

دوره لینک سازی

مشاوره سئو حرفه ای

دوره آموزش تولید محتوا

تحلیل سئو سایت

انواع کلمات کلیدی

طراحی سایت در قم

آموزش سئو در قم

و...

 

 

 

 

 

کار کردن با کسب و کارهای کوچک و متوسط (SME) مثل بزرگ کردن و نگه داری از بچه خودت میمونه و حس قدرت بهت میده وقتی اون کسب و کار پا میگیره

 

 

حالا چندین سال تحقیق و عملیات در سئو و توسعه کسب و کارهای کوچک؛ شده ی دوره آنلاین آموزش سئو پیشرفته که میخام باهم این مسیر رو بریم.

یعنی حدود یک ماه همسفر بشیم و باهم شهرهای مختلف رو برای رشد کسب و کارمون در دنیای مجازی رو سفر کنیم.

 

شهرهای دوره آموزش سئو

 

شهر اول: مقدمات سئو

مسیر رو باهم شروع می کنیم این سفر شاید اولش کمی براتون خسته کننده باشه. فکر کنید از تهران داریم میریم به سمت جنوب کشور. اولین آزاد راه تهران قم هست! آفرین کمی یکنواخت اما خب هرجایی زیبایی خودشو داره.

یعنی از همین ابتدا منفی بافی نکنیم که ای بابا اینجا کجاست ما اومدیم. تازه اول راهیم میتونیم از قشنگی های کویر هم لذت ببریم یا حتی از قهوه صبحانه ای که بین راه میخایم بخوریم!

تو شهر مقدمات سئو چی میخایم بگیم: خیلی نکات مهمی گفته میشه.

 

 

دقت کنید شما برای تحلیل رفتار موتور جستجو باید بدونید که چجوری کار میکنه و چه مراحلی رو برای ثبت سایت ما در نتایج خودش طی میکنه. پس تحلیل رفتار گوگل رو تو برنامه امون داریم.

 

 

بعد کمی که جلوتر میریم سراغ اصطلاحات وب و سئو

چرا!!!

خب شما فکر کن میخای وارد یه جمعی بشی که یسری اصطلاح واسه خودشون دارن؛ چجوری میخای باهاشون ارتباط بگیری ها؟ اگه اصصلاحات رو ندونی میری تو آفساید دیگه درسته؟

یا بهت میگن عیبی نداره اصلاحات رو نمیخاد بدونی اما تاس بنداز یک تا پنج هم قبول نیست با خودت میگی حله شیش بیارم میرم تو این حوزه اما بازم رفتی تو آفساید! چون شیش بیاری جایزه داره باید دوباره بندازی!! هاهاهاها چقدر بامزه ام! ولی خب رامون نمیدن اگه ندونیم.

 

 

بزار یه مثال واقعی برات بزنم. فک کن رفتی تو جلسه به عنوان کارشناس سئو و برنامه نویس ها هستن، مدیر محصول هست، مدیر مجموعه، بخش UI، مسئول CRO و... اونجا صحبت هایی از وب و سایت میکنن و شما هیچ اطلاعی نداری و مثل یه آهو بهشون زل زدی آیا امکانش هست اصلا بتونی باهاشون جلسه ات رو پیش ببری!

کسی که ادبیات وب رو نمیدونه آیا اصلا به چنین روزی میرسه؟

 

 

چنتا از این اصطلاحات رو برات اینجا آوردم تا ببینی مثلا:

 

 

KGR

Cannibalization

keyword stuffing

Largest Contentful Paint (LCP)

First Input Delay (FID)

Cumulative Layout Shift (CLS)

E-T-A

Key Performance Indicator

,...

 

 

 

کمی که جلوتر میریم میرسیم به شهر بعدی یعنی شهر سئو داخلی!

 

شهر دوم: انتخاب یک بخش درست بازار

خب تو این شهر از دوره آموزش سئو حرفه ای یاد میگیریم که بخش درستی از بازار هدف رو براساس توانایی ها و منابعی که داریم انتخاب کنیم و روی اون بخش تمرکز کنیم تا یک برندینگ نسبتا خوبی رو انجام بدیم. یعنی اینکه برند ما به چه تخصصی بشناسن. مثلا  دیجیکالا در شروع مسیر کسب و کارش بخش فروش قطعات دیجیتال و الکترونیکی رو انتخاب کرد و موفقیتی رو کسب کرد و بعد بخش های بعدی رو هم کم کم اضافه کرد.

محله های این شهر که باهم میریم و میگردیم:

  1. بخش بندی بازار و انتخاب درست یک بخش براساس توانمندی ها
  2. شناسایی میزان رقابت و انتخاب کم رقابت ترین بخش برای شروع
  3. درک درست نحوه اعتبار گرفتن سایت
  4. درک صحیح از UI , UX

 

نتیجه گردش در این شهر از پکیج آموزش کامل سئو
  • شما می توانید جایگاه وب سایت خود را درک کنید.
  • ساختار صفحات وب سایت خود را رسم کنید.
  • طراحی سایت براساس نقشه ذهنی مخاطبان حوزه خود.

 

ابزارهایی که در این شهر استفاده می کنیم
  • Keyword Planner
  • Answer the public
  • Ubersuggest
  • SemRush
  • google trend
  • google suggestion

 

شهر سوم: سئو داخلی وب سایت

عجب شهر با صفایی! یکی از شلوغ ترین و مهم ترین شهرهای مسیر سفر دوره آموزش پیشرفته سئو شهر سئو داخلی است. اینجا بیشتر به خودشناسی میرسیم. باید خودمان را بررسی کنیم. منظور از خود اینجا وب سایت خودمان است.

محله های خوشگل شهر سئو داخلی:

  1. Keyword Research 
  2. Types of Keyword  (Short Tail & Long Tail)
  3. Keyword Competition Level (Low Medium or High)
  4. Keywords Intent > Informational, Navigational, Commercial, Transactional
  5. Keyword Density
  6. Landing Page Content
  7. Competition analysis to rank higher
  8. Images & Video Optimisation
  9. Headings & Title Structure 
  10. Content Structure (headings 1,2,3,4)
  11. Internal and External Linking
  12. Focussed Keyword and Alt Keyword
  13. Cornerstone Page 
  14. Building Pillar Content 
  15. Indexing and no indexing
  16. Meta Description 
  17. Tag
  18. Categorie
  19. 301 Redirect
  20. 404 Error 
  21. Canonical URL
  22. و...

 

نتیجه گردش در شهر سئو داخلی از سفر پکیج آموزش کامل سئو

شما به نگرش جدیدی از سئو می رسید و شیوه های صحیح سئو داخلی را یاد می گیرید. مهارت تحقیق عبارت کلیدی، انواع عبارت ها، استراتژی انتخاب عبارت ها در ابتدای مسیر و در حین مسیر سئو سایت، تجزیه و تحلیل رقبا و پیشی گرفتن از آنها، هدف جستجو عبارات کلیدی و... را در این شهر کامل یاد میگیرید.

 

ابزارهای مورد نیاز این شهر
  • Google Map
  • Word Counter
  • Small SEO Tool
  • SEMrush
  • Content Spinner
  • Xmind
  • Screaming Frog
  • و...

 

شهر چهارم: سئو خارجی وب سایت

شهری در دوره آموزش آنلاین سئو که همه از آن می ترسند چرا که در این شهر براساس رفتارتان از شما صحبت می شود. اینجا فقط نام های نیک باقی می مانند!

اما اگر بخواهید به صورت غیرطبیعی نام نیک برای خودتان بسازید(چون وقت اینو نداریم که طبیعی ناممون نیک بشه D;) اینجا یادتون میدیم. چجوری؟؟

اینجوری:

  • بک لینک چیه؟
  • فلسفه بک لینک
  • داستان سئو خارجی
  • بک لینک نماینده مجلس
  • انواع رل های بک لینک
  • انواع بک لینک ها
  • اعتبار سنجی بک لینک ها
  • کیفیت بک لینک رو چجوری متوجه بشیم؟
  • کدوم قسمت سایت بک لینکش باکیفیت تره؟
  • سئو خارجی برای گوگل مپ
  • انواع انکرتکست ها
  • انواع رپورتاژ ها
  • نکات حرفه ای رپورتاژ
  • بک لینک های بدون لینک
  • برندینگ با سئو خارجی
  • لینک های لایه بندی شده بدون هیچ خطری
  • PBNهای بدون خطر برای آژانس های سئو
  • روش های کاهش هزینه لینک سازی
  • استراتژی لینک سازی برای سایت های فروشگاهی
  • استراتژی لینک سازی خارجی برای سایت های بین المللی
  • استفاده از سوشال مدیا برای معتبر شدن
  • خبرسازی برای افزایش اعتبار
  • کوسایتیشن و کواکورنس
  • ترکیب سمی چند روش لینک سازی برای گرفتن نتیجه
  • تحلیل لینک ها با ابزار
  • ساخت پروفایل بک لینک
  • امضاهای محتوایی
  • کامنت مارکتینگ
  • و...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی