مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

 به گزارش وبلاگ  مشاور املاک معرفی املاک لوکس

رکود مسکن و کم شدن معاملات ملکی به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر صنایع دیگر تاثیر گذار خواهد بود. باد در نظر داشته باشیم کارشناسان 50 تا 60 درصد وابستگی صنایع دیگر را به صنعت ساختمان و بازار معاملات ملکی بیان می کنند.

رکود مسکن نیمی از اقتصاد کشور را تحت الشعاع قرار داده است. در نتیجه باید اولویت اصلی برای دولتمردان خروج از رکود مسکن و افزایش تحریک در بازار مسکن و بازار معاملات ملکی باشد. با این اقدام صنایع وابسته به صنعت ساختمان خواهند توانست رونق را تجربه نمایند.

صنعت ساختمان و صنعت خرید و فروش املاک مسکونی و آپارتمان های مسکونی صنعتی پیشران است. اگر دولت موفق شود تحولی در این صنعت ایجاد نماید ما شاهد تحولات بزرگی در اقتصاد کلان کشور خواهیم بود و رونق مسکن سبب خواهد شد رونق در کسب و کارهای مختلف را شاهد باشیم.

برنامه های متعدد و اولویت بندی های متعدد در بخش مسکن و حوزه ساخت و ساز املاک مسکونی مطرح می شود که اگر این برنامه ها عملی باشند باعث خواهند شد صنایع وابسته به صنعت ساختمان تحرک قابل ملاحظه ای را تجربه نمایند و در این صورت در اقتصاد کلان کشور تاثیر بگذارند.

دولت دوازدهم بر روی کار آمده است و در صورتی می تواند تاثیر مثبت و رو به جلویی در اقتصاد کشور داشته باشد که با برنامه منسجم و همه جانبه به صنعت ساختمان و معاملات ملکی و همچنین ایجاد تسهیلات برای خرید و فروش مسکن و املاک مسکونی وارد کار شود.

کلمات کلیدی: رکود مسکن و کم شدن معاملات ملکی، صنعت ساختمان و بازار معاملات ملکی، خرید و فروش املاک مسکونی، آپارتمان های مسکونی، معاملات ملکی

منبع خبر

 

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۵)

  • اجاره جرثقیل
  • خیلی جالب بود.

    ممنونم.

    خیلی عالی بود.

    موفق و پیروز باشید.

  • فروشگاه انبرچه
  • بسیار عالی

    ممنونم.

    باتشکر از مطالب خوبتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی