مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

 به گزارش وبلاگ  مشاور املاک معرفی املاک لوکس

بمباران بخش مسکن اصطلاحی است که وزیر راه و شهرسازی در وصف نقش دولت نهم و دهم در حوزه مسکن و ساخت و ساز واحدهای مسکونی و املاک مسکونی دارد. وی به این نکته اشاره کرده است که در این دولت از آوارهای دولت پیشین آواربرداری نموده ایم.

به گفته ی وی هر کسی که در این دولت وزیر راه و شهرسازی می شد می توانست دو کار را به انجام برساند. اول اینکه به سیاست های عوام فریبانه دولت قبل ادامه دهد. دوم آنکه صادقانه با مردم صحبت کرد. ما راه دوم را در پیش گرفتیم.

از این روی ساخت و ساز واحدهای مسکونی مسکن مهر در این پروژه بزرگ مسونی تکرار نخواهد گردید و مسکن و املاک مسکونی با این حجم و با این نوع ساخت در طول تاریخ ساخت و ساز واحدهای مسکونی ایران تکرار نخواهد شد.

از همین روی دولت یازدهم تهیه و تولید واحدهای مسکونی و آپارتمان های مسکونی مسکن اجتماعی و مسکن حمایتی را آغاز نموده است. واحدهای مسکونی و املاک مسکونی که قرار است با این برنامه ساخته شو برای کمک به افراد کم درآمد جامعه برنامه ریزی شده است و می تواند نقش مهی را برای بهبود اوضاع ساخت و ساز واحدهای مسکونی داشته باشد.

با وعده هایی که دولت در رابطه با تکمیل واحدهای مسکونی و املاک مسکونی مسکن مهر داده است، لازم است تا پایان سال شاهد افتتاح شمار زیادی از واحدهای مسکونی و آپارتمان های مسکونی مسکن مهر باشیم که در اختیار خریداران این واحدها قرار خواهد گرفت.

کلمات کلیدی: بمباران بخش مسکن، وزیر راه و شهرسازی، حوزه مسکن، ساخت و ساز واحدهای مسکونی و املاک مسکونی، مسکن مهر، بهبود اوضاع ساخت و ساز واحدهای مسکونی، تکمیل واحدهای مسکونی و املاک مسکونی

منبع خبر

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۴)

  • اجاره جرثقیل
  • جالب بود.

    موفق و پیروز باشید.

    خیلی عالی بود.

    خیلی خوب بود.

    سپاس.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی