مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

 به گزارش وبلاگ  مشاور املاک معرفی املاک لوکس

کارشناسان مسکن و دست اندرکاران ساخت و ساز واحدهای مسکونی و املاک مسکونی برآنند تا رونق در بازار مسکن را با ایجاد برنامه ریزی منسجم ایجاد نمایند. برای این منظور پیشنهاد می کنند برنامه تدوین شده دولت در حوزه مسکن و ساخت و ساز واحدهای مسکونی در حجم بالا مشخص باشد.

پیشنهاد این گروه از افراد در صنعت ساختمان آن است که مشخص کنند چه تعداد ملک مسکونی و خانه مسکونی و در ه مدت زمانی قرار است در اختیار افراد و خریداران مسکن قرار بگیرد. باید مشخص باشد بازار هدف کدام است و تهیه و تولید خانه مسکونی و ملک مسکونی برای چه دهک هایی مورد نظر می باشد.

باید مشخص شود چه امکاناتی برای بخش خصوصی در نظر گرفته می شود و چه حجمی از ساخت و ساز واحدهای سکونی و املاک مسکونی به بخش خصوصی سپرده می شود. نوع تعامل دولت با بخش خصوصی باید مشخص و معین باشد.

 تسهیلات ملکی و وام بانکی مسکن باید مشخص باشد. بازپرداخت وام مسکن و همچنین سود وام مسکن باید با توجه به برنامه ریزی از پیش تعیین شده و عملی باشد تا بواند موج جدیدی از خریداران مسکن را برای خرید خانه مسکونی و ملک مسکونی با استفاده از وام مسکن ترغیب نماید.

مشخص بودن منابع ارزان قیمتی که دولت در اختیار بخش خصوصی قرار می دهد می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد و سازندگان مسکن و شرکت های خصوصی را برای ساخت و سازهای هدفمند ترغیب نماید.

کلمات کلیدی: کارشناسان مسکن، دست اندرکاران ساخت و ساز واحدهای مسکونی، املاک مسکونی، حوزه مسکن، خانه مسکونی و ملک مسکونی، بازپرداخت وام مسکن، خریداران مسکن

منبع خبر

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۵)

  • اجاره جرثقیل
  • موفق باشید.

    ممنون از اطلاعات عالیتون.

    موفق و پیروز باشید.

    خیلی عالی بود.

    خیلی جالب بود.

    ممنونم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی