مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

 به گزارش وبلاگ  مشاور املاک معرفی املاک لوکس

همان طور که می دانید تعداد برج های مسکونی در تهران کم نیست و برخی از انواع برج های مسکونی به صورت کاملا لوکس طراحی و ساخته شده اند که شاهد وجود امکانات زیادی برای انواع این برج های مسکونی می باشیم که با خصوصیات و ویژگی هایی منحصر به فرد ساخته شده اند و با قیمت بالایی خرید و فروش می شوند.

بسیاری از مالکان ساختمان های لوکس به ویژه برج های لوکس به دلیل بالا بودن قیمت های این گونه از برج های مسکونی با توجه به هزینه های زیادی که ساخت و ساز برایشان داشته و همین طور مناطقی که این برج های مسکونی در آن قرار دارند قادر به فروش واحدهای خود نیستند و تقاضا برای خرید برج های مسکونی لوکس با توجه به کاهش خرید و فروش ملک کم شده است از این رو این مالکان ترجیح می دهند که واحدهای خود را به جای خالی ماند اجاره بدهند و از رهن و اجاره آنها استفاده کنند.

اگرچه قیمت رهن و اجاره برج های مسکونی به خصوص برج های لوکس مانند قیمت خرید و فروش آنها بالا می باشد ولی طرفداران خود و مشتریان خاص خود را دارد که ترجیح می دهند مبلغ بیشتری برای رهن و اجاره پرداخت نمایند اما از امکانات مناسب این برج های لوکس برخوردار شوند.

با توجه به منطقه ای که برج لوکس و سایر برج های مسکونی واقع شده اند قیمت های مختلفی برای رهن و اجاره و سایر معاملات ملکی آنها وجود دارد.

کلمات کلیدی: برج لوکس، برج های مسکونی، رهن و اجاره، معاملات ملکی، خرید برج های مسکونی، خرید و فروش ملک، ساختمان های لوکس، خرید برج های مسکونی، انواع برج های مسکونی، تقاضای خرید برج مسکونی

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۵)

  • اجاره جرثقیل
  • موفق باشید.

    ممنونم. جالب بود.

    عالی بود.

    باتشکر.

    ممنونم از وبلاگ خوبتون.

  • فروشگاه انبرچه
  • خیلی خوب بود.

    ممنون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی