مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

به گزارش  مشاور املاک معرفی املاک لوکس

نقطه کانونی در معماری داخلی ساختمان بسیار مهم است. برای مالکان ساختمان های مسکونی و آپارتمان های مسکونی که به دکوراسیون داخلی واحد مسکونی خود اهمیت می دهند، باید به نقطه کانونی دقت شود تا اصول معماری حتی الامکان به درستی رعایت شده باشد.

نقطه کانونی می تواند بخشی از معماری ساختمان مسکونی و ملک مسکونی باشد و یا می تواند به عنوان یک شی در فضای داخلی آپارتمان مسکونی و واحد مسکونی ایجاد شود. به عنوان مثال، نقطه کانونی می تواند تلویزیون و یا تخت خواب باشد و یا می تواند شومینه داخل فضای داخلی واحد باشد.

نقطه کانونی اصولا قسمتی از فضای داخلی ساختمان مسکونی است که همه چیز به سمت آن همگراست و بیشترین توجه را برای فردی که وارد واحد مسکونی ما می شود، ایجاد می نماید. برای خانه های مسکونی که پنجره و یا درب بزرگی دارند که نور طبیعی را به داخل ساختمان مسکونی هدایت می کند، این درب و یا پنجره می تواند نقطه کانونی قلمداد شود.

یکی از اصول مهم معماری آن است که برای داشتن فضای داخلی واحد مسکونی که بسیار دلچسب، منظم و زیبا باشد، باید نقطه ی کانونی مشخصی در نظر بیننده ایجاد نماید. در بسیاری از موارد تنها با برجسته کردن دیوار ساختمان مسکونی، می توانیم نقطه کانونی ایجاد نماییم.

یک تابلو، اثر هنری، اینه بزرگ، مبلمان کلاسیک و بسیاری از وسایل خاص و منحصر به فرد، می تواند به عنوان نقطه کانونی قلمداد شود. اگر از فضای داخلی یکی از اتاق خواب ها برای نقطه کانونی ساختمان می خواهیم استفاده نماییم، می توانیم از کتابخانه برای ایجاد این فضا کمک بگیریم و آن را تا حد زیادی خاص نماییم.

  • ۹۶/۰۲/۱۵
  • املاک خانه سبز

نظرات (۴)

  • اجاره جرثقیل
  • ممنون از وبلاگ خوبتون.

    خیلی زیبا بود.

    عالیه.

    موفق باشید.

    خیلی خوبه.

    ممنونم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی