مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

خریداری   مشاور املاک معرفی املاک لوکس ملک مسکونی می تواند در دوره های مختلف و در زمان های گوناگون صورت پذیرد. خرید و فروش ملک مسکونی و آپارتمان مسکونی، بهتر است در موعد مناسب انجام شود تا در حد امکان، سود بیشتری را برای خریدار مسکن فراهم آورد.

یکی از زمن های مناسب برای تهیه ملک مسکونی و آپارتمان مسکونی، خرید مسکن در دره پیش رونق مسکن می باشد. بازار مسکن یک بازار رو به جلو می باشد و بسیاری از افراد در پی خریداری ملک مسکونی مناسب خود هستند. بسیاری از فروشندگان نیز اقدام به خریداری ملک مسکونی می کنند.

برای خریداران مسکن می تواند زمان پیش رونق مسکن، زمان مناسبی قمداد شود تا ملک مسکونی مود نظر خود را با قیمتی پایین تر از قیمت منطقه خریداری نمایند.

در محدوده خیابان اشرفی اصفهانی، آپارتمان مسکونی با متراژ 68 متر مربع، با قیمت 4 میلیون و 40 هزار توامن برای هر متر مربع، خرید و فروش می شود. سن ساختمان مسکونی 5 سال ساخت می باشد.

براساس آخرین تحقیقات میدانی صورت گرفته برای قیمت واحدهای مسکونی و آپارتمان های مسکونی در این منطقه، قیمت آپارتمان مسکونی در محدوده اشرفی اصفهانی در حدود 5 میلیون و 311 هزار توامن برای هر متر می باشد.

  • ۹۶/۰۲/۱۵
  • املاک خانه سبز

نظرات (۴)

  • اجاره جرثقیل
  • با تشکر از مطالب خوبتون.

    موفق و پیروز باشید.

    عالی بود.

    ممنونم.

    خیلی جالب بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی