خ مثل خانه ،
رشد و نمو هر شخصی در خانه ای که زندگی می کند متفاوت است ، بسیاری از افراد یک جامعه اگر از نظر اجتماعی و اقتصادی و یا تحصیلات با هم متفاوت هستند و یا تربیت های گوناگونی دارند یکی از عواملش محله و یا خانه است که در آن زندگی می کنند چون بی شک وقت زیادی از عمر یک فرد در خانه است . ایستگاه تربیتی با حضور اعضای خانواده در خانه شکل می گیرد پس بنابراین حفظ ارزش های اخلاقی و یا حتی دینی و اجتماعی می تواند از بعد فیزیکی نیز به خانه مرتبط شود.
مشکلات خرید مسکن (خانه):
در کشورهای مختلف خرید و فروش خانه و یا حتی اجاره کردن آن با هم متفاوت است و یکی از کشورهایی که مردم می خواهند خانه بخرند و زمان زیادی طول می کشد کشور ایران است با همه پس اندازها و سختی های که افراد متحمل می شوند حالا می خواهند یک خانه تهیه کنند ، شکل سنتی آن که هنوز هم باید اجرا شود و به کمک سیستم های آنلاین بیاید مشاورین املاک هستند . آنها متخصصین این رشته می باشند البته به خاطر اینکه افراد در خرید خانه بعدا دچار ترید می شوند یا از خرید خانه مورد نظر کمی پشیمان می شوند آنها را یعنی مشاورین املاک را مقصر اصلی می دانند .
خرید خانه از طریق سایت های آنلاین :
اتفاق جدیدی در کشور ایران می باشد چند سالی است که چندین شرکت در قالب چند سایت که حالا اعتباری برای خود کسب کرده اند مجری خرید و فروش آنلاین شده اند البته آنلاین بودن خدمات مسکن مزایایی دارد … شما با هر بودجه ای که عرف خرید یک خانه است ابتدا به دنبال محله هایی می گردید که با بودجه شما مطابقت داشته باشد بنابراین ده ها فایل خانه را که برای فروش عرضه شده است را مشاهده می کنید با حوصله بیشتری می توانید آنها را قبل از مراجعه حضوری بررسی کنید . امروزه مراجعه حضوری هم وقت بیشتری صرف می شود و هم هزینه هایی در پی دارد . سرویس های آنلاین کمک شایانی در زمینه تصمیم گیری درست یک فرد دارند.
افراد جامعه آیا در خرید مسکن موثر هستند؟
بی شک در همه شهرها در تمام نقاط دنیا مردم محله های یک شهر را طبقه بندی می کنند . و همیشه دوست دارند در محله هایی زندگی کنند که مشهورتر و امکانات بهتری دارد بنابراین افراد یک محله و منطقه می توانند نقش بسزایی در روند قیمت ها و شکل گیری امکانات آن جا نقش داشته باشند . معماری و ساخت و ساز خانه ها و افراد طبقه بالای اجتماعی و اقتصادی در محله هایی که در هر شهر وجود دارند این نقش را ایفا می کنند .
مشاورین مسکن:
شغلی که هیچگاه کم رنگ نمی شود چون همیشه افراد به داشتن یک خانه نیاز دارند و آنها در هر طبقه ای از جامعه باشند می توانند به افراد این سرویس را ارئه دهند . مشاورین که در این حرفه فعالیت می کنند اگر بخوانند ماندگار باشند باید مانند همه شغل های دیگر نظر و اعتماد مشتریان را جلب کنند ونه اینکه فقط یک واسطه باشند باید اطلاعات درستی در اختیار مشتری و فروشنده قرار دهند و تا پایان یک معامله آن ها را پشتیبانی کنند که البته این مسئله در ایران به این شکل رعایت نمی شود پس بنابراین سرویس های آنلاین خانه از این خلع استفاده کرده و خود را به همین علت بیشتر و بهتر از خیلی از مشاورین املاک در جامعه معرفی کرده اند .
سرویس های آنلاین برای مشاوره به مشتریان خرید خانه چه نقشی دارند؟ :
در ابتدای تصمیم گیری و بودجه بندی خانوارها این سرویس ها نقش بازی می کنند به طوری که مردم شروع می کنند به گشتن و می خواهند بهترین را با آن پولی که در اختیار دارند بخرند . بهترین ها زمانی کسب می شود که شما ده ها مورد را بتوانی به راحتی مشاهده کنی .. محله را .. امکانات را .. تعداد واحدها را .. و غیره و وقتی حضوری مراجعه می کنند بتوانند تصیم نهایی را با کمک مشاورین بگیرند . نقش سایت های آنلاین خرید خانه می توانند از این که الان در کشور است مهمتر شود یعنی زمانیکه با مجوزهای لازم از ادارات مرتبط مردم به آنها اعتماد کنند و راه و روش اساسی کشورهای توسعه یافته انجام دهند
سایت های آنلاین خرید فروش مسکن مثل : ساکنین می توانند یک شهرداری کوچکی باشند که خدمات زیادی را به افراد جامعه ارائه دهند و خود را در این زمینه توسعه دهند .
ساکنین یک سیستم مناسب کاربر پسند راحت و مفید برای جستجوی ملک است .
از زمانی که مشاغل خود را در سیستم های آنلاین معرفی کرده اند هم هزینه های خود را کمک کرده اند هم مشتریان بیشتری کسب کرده اند و از هم مهمتر سرویس های رایگانی در اختیار صدها کاربر قرار داده اند که بتوانند مشخصات خانه خود را در آن جا قرار دهند و صدها کاربر که می خواهند این اطلاعات را مشاهده کنند .
منبع : وبلاگ خانه تهران
- ۹۶/۰۶/۱۶