مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

به گزارش سایت املاک تهران و ایران خرید و فروش رهن ملک

در کنار نماهای سنگی که در نمای خارجی آپارتمان های مسکونی نوساز مورد استفاده قرار می گیرد. از نماهای شیشه ای نیز در بسیاری از ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

استفاده از نماهای سنگی در بین نماهای مختلف طرفداران زیادی دارد. به طور کلی می توان گفت که نماهای مختلف ساختمانی هر یک دارای مزایا و معایب مختلفی هستند.

نماهای سنگی دارای مزایای مختلفی از جمله داشتن دوام بالا با رنگ های ثابت می باشد. استفاده از نماهای سنگی در آپارتمان های مسکونی عایق بسیار خوبی برای حرارت می باشد.

در کنار مزایایی که نماهای سنگی دارد می توان گفت که استفاده از نماهای سنگی در آپارتمان های مسکونی به زمان زیادی نیاز دارد. و استفاده از نماهای سنگی در آپارتمان های مسکونی با طولانی شدن استفاده از نمای ساختمانی گران شدن نمای سنگی را به دنبال خواهد داشت.

در بسیاری از ساختمان های مسکونی نماهای شیشه ای طرفداران زیادی دارد. استفاده از نمای شیشه ای در آپارتمان ها و خانه ها مسکونی سرعت کار را افزایش می دهد.

در کنار مزایایی که نماهای شیشه ای دارند باید خاطر نشان کرد که استفاده از نماهای شیشه ای عایق مناسبی برای گرما نیستند. استفاده از نماهای شیشه ای در فصل تابستان مشکلات مختلفی را برای ساکنین واحدهای مسکونی به وجود می آورد.

انتخاب نماهای ساختمانی و خرید آن تا حدود زیادی به میزان هزینه ای که قرار است بابت آن پرداخت شود بستگی دارد. در بین نماهای مختلف نماهای سنگی به دلیل مقاومت بیشتر در برابر حرارت و پیشگیری از هدر رفت انرژی نظر افراد را به خود جلب کرده است.

  • ۹۶/۰۴/۲۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۷)

عالی بود.

ممنون.

  • تهران جرثقیل
  • عالییییی

     

    ممنون از وبلاگ خوبتون.

  • اجاره جرثقیل در تهران
  • خیلی خوب بود.

    موفق باشید.

    خیلی جالب بود.

    خیلی جالب بود.

    باتشکر از مطالب خوبتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی