مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

به گزارش وبلاگ طراحی نوین ساختمان های لوکس تهران

وام مسکن و تسهیلات ملکی بایستی به فراخور نیاز افراد جامعه و متقاضیان خرید مسکن در اختیار آنان قرار بگیرد. اولویت دریافت کنندگان تسهیلات مسکن باید با توجه به آمار و ارقام موجود در بازار مسکن بررسی شود. ایجاد فضای مناسب برای تامین مسکن و تهیه ملک مسکونی اقشار کم درآمد جامعه باید مورد توجه قرار بگیرد تا رضایتمندی بیشتری در بازار مسکن ایجاد شود.

سه گروهی که باید وام مسکن را در صدر اولویت ها دریافت نمایند عبارتند از: خانه اولی ها، ساکنان بافت فرسوده، حاشیه نشینان و کسانی که در واحدهای مسکونی حاشیه شهر مستقر هستند، در اولویت اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای تهیه و خریدارای ملک مسکونی می باشند و در این راستا باید به این سه گروه توجه خاص شود.

خبرگزاری مهر از جزئیات بیشتر در این مراسم می گوید و به واحدهای مسکونی مسکن روستایی اشاره می کند و به نقل از عباس آخوندی می نویسد: در روستاهای ایران رشد منفی 73 درصد را شاهد هستیم. علیرغم هزینه کرد چند هزار میلیارد تومانی در روستاها، ماندگار در روستاها و تهیه ملک مسکونی روستایی و خانه روستایی منفی بوده است.

تعداد واحدهای مسکونی در ایران در سال 90 تعداد 21.5 میلیون واحد مسکونی و ملک مسکونی بوه است. در سال 95 تعداد املاک مسکونی و آپارتمان های مسکونی در ایران به 25 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی رسیده است.

در ظاهر وضعیت مسکن و خرید و فروش واحدهای مسکونی و املاک مسکونی و بازار ملک مسکونی خوب است و برای هر خانوار ایرانی بیش از 1 واحد مسکونی و آپارتمان مسکونی وجود دارد. اما با توجه به آمار خانه های خالی در کشور و تعداد آپارتمان مسکونی بدون سکنه، مشخص می شود اوضاع چندان مطلوب نیست و حجم زیادی از سرمایه کشور در آپارتمان های فاقد متقاضی خرید انباشته شده است.

  • ۹۶/۰۴/۲۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۸)

جالب بود.

عالی بود.

با تشکر.

  • تهران جرثقیل
  • موفق باشید.

  • اجاره جرثقیل در تهران
  • ممنون از اطلاعات عالیتون.

    خیلی عالی بود.

    خیلی جالب بود.

    باتشکر از اطلاعات وبلاگتون.

    موفق و پیروز باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی