مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

 به گزارش وبلاگ  مشاور املاک معرفی املاک لوکس

بازار املاک مسکونی در صورتی می تواند موفق عمل نماید که عرضه و تقاضا برای خرید مسکن متناسب باشند. باید بین خواسته و تقاضای خریداران مسکن و سازندگان واحدهای مسکونی و آپارتمان های مسکونی موجود تناسب خوبی وجود داشته باشد.

خریداران آپارتمان های مسکونی در اقشار متوسط و ضعیف جامعه در حالت کلی به دنبال خرید خانه هایی هستند که بتوانند با دریافت وام مسکن بخشی از مبلغ مسکن مورد نظر را تامین نمایند. در نتیجه به دنبال خرید آپارتمان های کوچک متراژ می باشند.

دلیل که تعداد 2.5 میلیون خانه مسکونی خالی از سکنه در کشور وجود دارد و از طرف دیگر تقاضای انباشته برای خرید مسکن موجود آن است که این دو مقوله با هم همخوانی ندارند. باید بین خانه های مسکونی که تیاز واقعی متقاضیان مسکن و خریداران مسکن می باشد از یک طرف و آپارتمان های مسکونی موجود در کشور از طرف دیگر تناسب برقرار باشد.

وام مسکن و تسهیلات مسکن در شهرهای بزرگی مانند تهران نمی تواند بخش خوبی از قیمت خانه مسکونی و آپارتمان های مسکونی را پوشش دهد. در نتیجه در کلانشهرها خرید آپارتمان های و خانه های مسکونی کوچک دارای طرفداران بیشتری می باشد.

املاک مسکونی موجود در بازار مسکن در صورتی می تواند در تعداد بالا معامله شود که با شناسایی بازار هدف که همانا خریداران واقعی مسکن و املاک مسکونی هستند محقق شود. در غیر اینصورت نمی توان انتظار تحول بزرگی در معاملات ملکی در بازار خرید و فروش املاک مسکونی را داشت.

کلمات کلیدی: عرضه و تقاضا برای خرید مسکن، خریداران آپارتمان های مسکونی، قیمت خانه مسکونی، خریداران واقعی مسکن و املاک مسکونی، دریافت وام مسکن، سازندگان واحدهای مسکونی

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۵)

  • اجاره جرثقیل
  • باتشکر از مطالب عالیتون.

    خیلی عالی بود.

    خیلی جالب بود.

     

    بسیار عالی.

    موفق و پیروز باشید.

    خیلی خوبه.

    سپاس.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی