مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

 به گزارش وبلاگ  مشاور املاک معرفی املاک لوکس

مسکن یکم و خرید خانه و ملک مسکونی برای خانه اولی ها از جمله اقداماتی است که دولت برای تحول در بازار مسکن و ایجاد رونق در معاملات ملکی به انجام رسانیده است. تعداد زیادی از واحدهای مسکونی و املاک مسکونی با این دید ساخت و ساز می شوند که جوابگویی برای تقاضا در بازار مسکن باشند.

مسکن یکم و تهیه و تولید املاک مسکونی و ساختمان های مسکونی برای خانه اولی ها از جمله اقدامات مهم دولت برای جوابگویی به نیاز بازار مسکن و اقشار کم درآمد جامعه خصوصا برای زوجین می باشد که می تواند تحول خوبی را در بازار مسکن به وجود آورد.

هم اکنون در حساب صندوق پس انداز مسکن یکم 3500 میلیارد تومان وود دارد که باید تا سال آینده دو برابر مبلغ فوق باید تجهیز شود. به عبارت دیگر تا سال آینده باید 7000 میلیارد تومان به این مبلغ اضافه شود تا نهایتا رقم 10000 میلیارد تومان به دست آید.

لازم به ذکر است قرار نیست این بودجه از سوی دولت تامین شود و توسط مردم انجام خواهد شد. بنابراین توسعه ی پایداری را تامین می نماید. زیرا تقاضا به تدیرج وارد بازار مسکن خواهد شد. با تدریجی بودن تقاضا شوک قیمتی در بازار مسکن وجود نخواهد داشت.

این مهم ترین دلیل است که می توانیم امیدوار باشیم مانند سال های گذشته عدم ثبات در قیمت مسکن را تجربه نکنیم و بازار معاملات ملکی با شیب معقولی به خرید و فروش واحدهای مسکونی و ساخت و ساز این واحدها بپردازد.

کلمات کلیدی: مسکن یکم، خرید خانه، ملک مسکونی برای خانه اولی ها، تولید املاک مسکونی، ساختمان های مسکونی، بازار مسکن، ساختمان های مسکونی، تقاضا در بازار مسکن

منبع خبر

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۵)

  • اجاره جرثقیل
  • خیلی خوب بود.

    ممنونم.

    خیلی جالب بود.

    خیلی عالی بود.

    باتشکر از مطالب خوبتون.

  • فروشگاه انبرچه
  • ممنونم از وبلاگ عالی که دارید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی