مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

 به گزارش وبلاگ  مشاور املاک معرفی املاک لوکس

با توجه به این که دوران رکود مسکن کم کم رو به بهبودی دارد و می توان گفت که بازار خرید و فروش مسکن و در کل معاملات املاک رو به بهبود می باشد و با توجه به تمهیداتی که صورت گرفته است می توان به آینده بازار مسکن امید بیشتری داشت.

تعداد معاملات مسکن در شهر تهران در سال گذشته و امسال کاهش زیادی داشته است و امید است که با وجود افزایش میزان تسهیلات بتوان شاهد خرید و فروش و تحرک در زمینه معاملات مسکن بود.

قبل از انتخابات شاهد ورود به بخش پیش رونق در زمینه خرید و فروش و معاملات مسکن بودیم که فعلا در حالت رکود مجدد به سر می بریم و پیش بینی می شود که این معاملات ملکی حالت صعودی به خود بگیرد و بتوان در سال اخیر شاهد افزایش معاملات ملکی و رونق یافتن این بازار بود.

اگر قیمت مسکن جهش پیدا نکند و قیمت ها افزایش پیدا نکنند و رونق ساخت وساز نیز به صورت اولیه خود برگردد می توان شاهد ایجاد حرکت در زمینه خرید و فروش و معاملات ملکی بود و با توجه به بودجه های در نظر گرفته شده برای خانه اولی ها می توان خرید و فروش بیشتری را مشاهده کرد.

تامین مسکن یکی از مهم ترین نیازهایی است که همه به آن نیاز دارند و هر اندازه که بودجه مناسب برای خرید وجود داشته باشد قطعا ساخت و ساز مناسب و با قیمت های خوب رونق بیشتری می گیرد.

کلمات کلیدی: تامین مسکن، قیمت مسکن، معاملات ملکی، خرید و فروش، رونق ساخت و ساز، خانه اولی ها، ساخت و ساز، افزایش معاملات ملکی، تعداد معاملات مسکن، رکود مسکن، بازار مسکن، معاملات املاک

منبع خبر

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۵)

  • اجاره جرثقیل در تهران
  • عالی بود.

    باتشکر.

    خیلی جالب بود.

    ممنونم.

    خیلی خوب بود.

    سپاس.

    ممنونم از وبلاگ خوبتون.

    موفق باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی