مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

 به گزارش وبلاگ  مشاور املاک معرفی املاک لوکس

کارشناسان مسکن و دست اندرکاران بازا مسکن وضعیت ساخت و ساز واحدهای مسکونی و املاک مسکونی را بررسی نموده اند و به این نتیجه رسیده اند که دوگانگی بین ثبات نرخ تورم و افزایش معاملات ملکی و رونق بازار مسکن وجود دارد.

سیاست دولت یازدهم کنترل نرخ تورم بوده است و در این امر موفق عمل کرده است. بسیاری از کارشناسان مسکن بر این باور هستند که رونق مسکن و افزایش خرید و فروش واحدهای مسکونی و املاک مسکونی بدون در نظر داشتن افزایش تورم ممکن نیست.

آنها بر این اعتقاد هستند پایین بودن نرخ تورم به دلیل رکود مسکن بوده است. بعد از انتخابات ریاست جمهوری بیشترین حدس و گمان ها بر این اساس است که افزایش تولید مسکن و خرید و فروش املاک مسکونی را داشته باشیم.

این امر بدون افزایش نرخ تورم عملی نمی باشد. بسیاری از صاحب نظران در حوزه مسکن بر این باور هستند که نقش دولت در مسکن و اقتصاد کشور باید کمرنگ شود و مادامی که راه فعلی را پیش بگیریم نمی توانیم به دستاوردهای بزرگی برسیم.

واکاری بحث مسکن به این نتیجه رسیده است که تا وقتی که دولت از اقتصاد کلان کشور خارج نشود تحول بزرگی در بازار اقتصاد و بازار مسکن و معاملات ملکی اتفاق نخواهد افتاد. خرید و فروش واحدهای مسکونی و ساخت و ساز املاک مسکونی اگر در دست افراد و اشخاص غیر دولتی باشد بهتر می تواند ثمرات زودهنگام خود را بروز دهد.

کلمات کلیدی: کارشناسان مسکن، دست اندرکاران بازا مسکن، وضعیت ساخت و ساز واحدهای مسکونی، املاک مسکونی، رکود مسکن، نقش دولت در مسکن، ساخت و ساز املاک مسکونی، حوزه مسکن

منبع خبر

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۵)

  • اجاره جرثقیل
  • ممنون از وبلاگ خوبتون.

    خیلی عالی بود.

    خیلی جالب بود.

    خیلی خوب بود.

    سپاس.

    باتشکر از مطالب عالیتون.

    موفق باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی