مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

 به گزارش وبلاگ  مشاور املاک معرفی املاک لوکس

متغیرهای بیشماری در خرید و فروش آپارتمان های مسکونی و معاملات ملکی تاثیرگذار می باشند. از مهم ترین آنها که اخیرا بازار مسکن را دستخوش تغییرات اساسی نمود، انتخابات ریاست جمهوری می باشد که باعث شد شمار زیادی از خریداران مسکن و سازندگان مسکن از فعالیت دست بردارند و ادامه ی کار خود را در بازار مسکن به بعد از انتخابات موکول نمایند.

بازار مسن و معاملات ملکی به گفته ی بسیاری از کارشناسان در آخرین روزهای رکود مسکن به سر می برد و به زودی شاهد ایجاد تحولاتی در این بازار می باشیم. البته تحولاتی که از افزایش خرید و فروش واحدهای مسکونی و املاک مسکونی خبر می دهد، به صورت غیر تورمی بیان شده است.

با ورود خانه اولی ها به بازار مسکن تعداد بیشتری از خانه های مسکونی و املاک مسکونی خرید و فروش خواهند شد و موج جدید از معاملات ملکی در بازار مکن شکل خواهد گرفت. نیاز این قشر از افراد جامعه تهیه خانه های مسکونی کم متراژ و در مراکز استان ها می باشد.

در بازار مسکن شمار زیادی از خانه های مسکونی با سن ساختمان های زیر 10 سال ساخت دارای طرفداران بیشتری می باشد. مطابق با آخرین اخبار اعلامی از سوی بازار املاک مسکونی خانه های لوکس که دارای متقاضی خرید کمتری است به روش های دیگری به بازار مسکن عرضه خواهند شد.

معاوضه ی این املاک لوکس و خانه های لوکس با زمین مسکونی و خانه های کلنگی از جمله سیاست هایی است که پیش روی خریداران مسکن و املاک مسکونی قرار دارد.

کلمات کلیدی: خرید و فروش آپارتمان های مسکونی، معاملات ملکی، انتخابات ریاست جمهوری، فروش واحدهای مسکونی، خانه های مسکونی، بازار مسکن، خانه های کلنگی، املاک لوکس و خانه های لوکس

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۵)

  • اجاره جرثقیل
  • عالی بود.

    باتشکر.

    خیلی زیبا بود.

    عالیییی.

    سپاس.

    ممنون از وبلاگ خوبی که دارید.

  • فروشگاه انبرچه
  • خیلی جالب بود.

    ممنونم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی