مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

 به گزارش وبلاگ  مشاور املاک معرفی املاک لوکس

خرید و معاملات ملکی در تهران و شهرستان ها به مقدار زیادی کاهش داشته است و چند سالی است که شاهد هستیم خانه ها و واحدهای ساخته شده خالی مانده اند و در این شرایط برای زنده شدن پول سرمایه گذاری شده، یا به صورت پیش فروش و یا با قیمتی پایین تر به فروش می رسند.

البته در همه موارد به این شکل نیست و بسیاری از سرمایه گذاران ساخت و ساز و املاک ترجیح می دهند که املاک خود را با قیمت پایین نفروشند و آن را اجاره می دهند. البته اگر خانه مورد نظر که برای اجاره سپرده می شود شرایط خیلی ایده آل داشته باشد با قیمتی بالا معامله می شود.

انواع معاملات مسکن تنها به خرید و فروش خانه و یا رهن و اجاره خانه منتهی نمی شود و انواع معاملات مانند خرید برج های مسکونی ، خرید انواع باغ و باغچه، خرید زمین برای ساخت و ساز و پیش فروش انواع واحدهای مسکونی می باشد که با توجه به نوع تقاضا شاهد انجام انواع مختلفی از معاملات می باشیم.

هر نوعی از املاک با شرایط مناسب در نظر گرفته شده برای آن معامله می شوند و در این بین دو طرف معامله برای مشخص شدن قیمت و انجام معامله توافقی نقش زیادی دارند.

کلمات کلیدی: دو طرف معامله، انجام معامله توافقی، خرید انواع باغ و باغچه، ساخت و ساز، خرید برج های مسکونی، پیش فروش واحدهای مسکونی، سرمایه گذاران ساخت و ساز، معاملات ملکی، رهن و اجاره

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۴)

  • اجاره جرثقیل
  • خیلی جالب بود.

    باتشکر.

    خیلی عالی بود.

    ممنونم از وبلاگ خوبتون.

    موفق و پیروز باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی