مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۱
  • ۰

 به گزارش وبلاگ  مشاور املاک معرفی املاک لوکس

آپارتمان و واحدهای مسکونی در تهران با قیمتی کمتر از قیمت معمول بازار به فروش می رسند و عوامل زیادی در کاهش یافتن قیمت میانگین برخی از واحدهای مسکونی در تهران و شهرستان ها وجود دارد که می توان با توجه به این عوامل و تاثیر آنها بر بازار مسکن شاهد کاهش قیمت در برخی از موراد خرید و فروش ساختمان بود.

کاهش یافتن قیمت و یا کاهش قیمت از طرف فروشندگان و مالکان سبب فروش بیشتر برخی از واحدهای مسکونی شده است. در برخی موارد به دلیل کهنه شدن و بالا رفتن سن ساختمان، مالکان ترجیح می دهند که قیمت واحد مسکونی یا آپارتمان خود را پایین تر در نظر بگیرند تا بتوانند آن را معامله کرده و یا با واحدی نوسازتر تعویض نمایند.

در برخی موارد کاهش قیمت از طرف مالکانی است که در کار ساخت و ساز هستند و واحدهای مسکونی آنها مدت زیادی است که دست نخورده باقی مانده و هنوز کلید نخورده است از این رو این مالکان قیمت کمتری برای خریدار پیشنهاد می دهند و به عبارتی با یک تخفیف مناسب اقدام به معامله ملک مورد نظر می نمایند.

آپارتمان های ارزان قیمت در تهران و یا در هر شهر دیگری با توجه به فاکتورهای مشخصی و با توافق خریداران و فروشندگان مورد معامله قرار می گیرد.

کلمات کلیدی: آپارتمان ارزان قیمت، ساخت و ساز، واحدهای مسکونی، معامله ملک، قیمت واحد مسکونی، واحد نوساز، فروش واحدهای مسکونی، خرید و فروش ساختمان، بازار مسکن، آپارتمان های مسکونی

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۵)

  • اجاره جرثقیل
  • سپاس از مطالب خوبتون.

    خیلی جالب بود.

    موفق و پیروز باشید.

    خیلی عالی بود.

    ممنونم.

    زیبا بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی