مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

گزارش  مشاور املاک معرفی املاک لوکس در منطقه همدان و به نقل از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاکی از آن است که برای تامین مسکن و ملک مسکونی برای بانوان سرپرست خانواده در سال 96 برنامه ریزی شده است و برای اینکه زنان سرپرست خانواده مشکل تامین مسکن نداشته باشند، برنامه ریزی هایی صورات گرفته است.

آقای ربیعی با وعده اینکه تلاش صورت گرفته است تا نبود مسکن برای اقشار ضعیف جامعه دردسر نباشد و تدابیر درستی در یان باره اندیشیده شود بیان نمودند: در سال 1396، مسکن زنان سرپرست خانواده و همچنین تامین مسکن برای خانواده های دارای دو معلول از زمره برنامه های ما می باشد.

تمام کردن واحدهای مسکونی مسکن مهر و آپارتمان های مسکونی در این پروژه مسکونی در سال 96 از جمله دیگر برنامه های یاد شده می باشد. سهم دولت یازدهم در تحویل آپارتمان های مسکونی تا سال 95 بیش از 50 درصد از واحدهای مسکونی مسکن مهر بوده است. واحدهای مسکونی باقی مانده تا پایان سال 96 به اتمام خواهند رسید و تحویل متقاضیان خرید مسکن خواهند شد.

  • ۹۶/۰۲/۱۵
  • املاک خانه سبز

نظرات (۵)

ممنون از وبلاگ خوبتون.

  • اجاره جرثقیل
  • خیلی جالب بود.

    با تشکر.

    عالی بود.

    ممنونم.

    خیلی خوب بود.

    موفق و پیروز  باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی