مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد وقتی اقدام به خریداری آپارتمان مسکونی و یا ملک مسکونی می نمایند، به نکات مهم و حائز اهمیت توجه نمی کنند. نکات کلیدی برای تهیه ملک مسکونی و خانه مسکونی وجود دارد که رعایت نکردن آنها و یا کم توجهی به این نکات برای خریدار ساختمان و خریدار آپارتمان مسکونی می تواند مشکل ساز شود.

باید در هنگام خرید مسکن، به هزینه های جانبی که برای خریدار مسکن و خریداران ملک مسکونی پیش می آید توجه نمود. هزینه هایی مانند هزینه سند ملک، هزینه دفتر اسناد، کمیسیون دفاتر املاک مسکونی، هزینه های پایان کار ساختمان.

باید خریدار ملک مسکونی به ماده ها و بندهایی که در قرارداد مسکن وجود دارد به دقت توجه نموده و مطالعه نماید. پایداری ساختمان مسکونی و توجه به مقاومت ساختمان و مقاومت آپارتمان خریداری شده بسیار مهم است.

باید به واحدهای مسکونی که در ساختمان خریداری شده وجود دارد دقت نمود. عموما ساختمان های 15 تا 30 واحد مسکونی می توانند با کمترین دردسر همراه باشند و مالک ساختمان را درگیر مسائل جانبی ننمایند. باید علاوه بر آن به تعداد واحدهای مسکونی در هر طبقه ساختمان دقت نمود. خرید آپارتمان مسکونی با تعداد درب زیاد در هر طبقه ممکن است مشکل ساز شود.

مشاوره برای خریداری آپارتمان و خرید ملک مسکونی باید با توجه و بازدید جدی از موتورخانه و یا شوفاژخانه ساختمان باشد. باید دارای پنجره تهویه و اطفاع حریق باشد تا خریدار ساختمان در مدت طولانی بعد از سکونت مشکلاتی را دنبال ننماید.

  • ۹۶/۰۲/۱۵
  • املاک خانه سبز

نظرات (۴)

  • اجاره جرثقیل
  • جالب بود.

    باتشکر.

    عالی بود.

    ممنونم.

    خیلی خوب بود.

    موفق باشید.

    باتشکر از مطالب خوبتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی