مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

برای خرید مسکن و خرید ملک مسکونی، یکی از مهم ترین نکاتی که باید مورد توجه خریدار ساختمان قرار بگیرد، نقشه ی ساختمان می باشد. وجود نقشه ی مناسب با پلان خوب می تواند تا حد زیادی به خریدار مسکن کمک نماید تا انتخاب خوبی برای خرید آپارتمان مسکونی مورد نظر خود داشته باشد.

نقشه خوانی برای خریداران ساختمان که در کار مهندسی و ساخت و ساز نبوده اند نیز امکان پذیر می باشد. تنها لازم است به نکات کلیدی در پلان ساختمان مسکونی دقت شود تا احتمال خرید موفق مسکن بالاتر برود.

یکی از مهم ترین نکاتی که در پلان ساختمان و در نقشه ساختمان مسکونی باید مورد توجه خریدار قرار بگیرد، طول و عرض ساختمان مسکونی می باشد. آپارتمان های مسکونی و خانه های مسکونی که خیلی عریض هستند و نسبت طول به عرض آنها زیاد است، عموما طراحی خوبی ندارند.

نور در پلان ساختمان مسکونی بسیار مهم است. برای ساختمان های مسکونی و املاک مسکونی که در پلان آنها فضای کمی برای برخورداری از نور وجود دارد، نمی توان انتظار خوبی در نورگیری داشته باشیم. عمدتا برای ساختمان های مسکونی و آپارتمان های مسکونی که پنجره ها تنها در شمال و جنوب قرار دارند، این مهم پیش می آید.

عرصه بندی فضای ساختمان نیز بسیارمهم است. خرید آپارتمان مسکونی باید با در نظر گرفتن این امر انجام شود که آیا فضاهای خصوصی در ساختمان و واحد مسکونی، کاملا تفکیک شده از فضاهای عمومی ملک هستند یا خیر. قرارگیری حمام و دستشویی باید در جای مناسبی از واحد مسکونی باشد.

  • ۹۶/۰۲/۱۵
  • املاک خانه سبز

نظرات (۴)

  • اجاره جرثقیل
  • عالیییییی

    سپاس

    خیلی عالی بود.

    ممنونم.

    موفق و موئد باشید.

    خیلی جالب بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی