مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

به گزارش ایسنا و به نقل از آقای غلی اصغر آسمانی مقدم، نوسازی و بهسازی املاک روستایی و واحدهای مسکونی روستایی در استان خراسان مدتی است آغاز شده است و 28 هزار واحد مسکونی روستایی نا مقاوم در خراسان هنوز باقی است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان از شناسایی 88 هزار واحد مسکونی فرسوده در روستاها خبر داد و اظهار نمود: از واحدهای مسکونی روستایی و خانه های روستایی یاد شده تعداد 60 هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده اند و هنوز 28 هزار ملک مسکونی دارای استحکام پایین می باشند.

2400 فقره تسهیلات نوسازی مسکن در اختیار این روستاها قرار گرفته است. ایشان در این باره ادامه دادند: چنانچه متقاضیان بیشتری برای این مورد وجود داشته باشند ما حاضر هستیم تا سهمیه را افزایش دهیم.

از 28 شهر دارای جمعیت زیر 25 هزار نفر، بنیاد مسکن متولی 25 شهر بوده است تا به وضعیت مسکن روستایی و خانه های روستایی در آن رسیدگی نماید و به ساخت مسکن مهر در این شهرها بپردازد.

ایشان در مجموع از بسته شدن تقریبی مسکن مهر در این استان خبر دادند. استان خراسان از جمله استان هایی است که طرح مسکن مهر و ساخت وساز املاک مسکونی و آپارتمان های مسکونی در آن با پیشروی خوبی روبرو بوده است و کم ترین معضلات اجتماعی رای پروژه مسکونی مسکن مهر در آن وجود داشته است.

کلمات کلیدی: نوسازی و بهسازی املاک روستایی، واحد مسکونی روستایی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان، واحد مسکونی فرسوده، تسهیلات نوسازی مسکن، وضعیت مسکن روستایی و خانه های روستایی، مسکن مهر

  • ۹۶/۰۲/۱۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۴)

  • اجاره جرثقیل
  • ممنون از وبلاگ خوبتون.

    موفق و پیروز باشید.

    عالی بود.

    جالب بود.

    ممنونم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی