مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

معاون شهرداری تهران در گفتگویی که با خبرگزاری تراز داشته است، در رابطه با اقدامان وزیر راه و شهرداری و بی خبری وی از مشکلات مسکن و معیشت مردم سخن گفته است. وی بی خبر وزیر بالا نشین از مشکلات مردم 96 درصدی را به صراحت اعلام نموده است.

در این باره آقای پژمان پشمچی زاده بیان می دارد: محل زندگی افراد نشان از آن دارد که مربوط به 4 درصدی ها هستند و یا 96 درصدی. وقتی دفتر کار وزیر کشور در بالاترین طبقه برج تپه عباس آباد باشد، و در مترو و خیابان های تهران در کنار مردم نباشد، از مشکلات مردم 96 درصدی بی خبر خواهد بود و مبنای تحلیل همه چیز را منطقه 1 تهران می بیند و مناطق جنوبی تهران از نظر وی دور می ماند.

در رابطه با رکود مسکن و بازار مسکن فعلی که رشد قابل ملاحظه ای در آن مشاهده نمی شود اظهار نمود: آقای وزیر اگر وظیفه شان را درست انجام داده بودند الان وضعیت صنعت مسکن و صنعت ساختمان به این شکل نبود.

حتی هنگامی که رشد اقتصادی کشور مثبت و 4-5 درصد بود، رشد صنعت ساختمان منفی 17 درصد گزارش شده بود. در حال حاضر 2.5 میلیون خانه خالی و واحد مسکونی خالی از سکنه در کشور وجود دارد. کالای زیستی مسکن تبدیل به کالای سرمایه ای شده است.

وی افزود: براساس احکام قانونی توسعه، دولت به عنوان متولی بافت فرسوده، باید سالانه 10 درصد از بافت فرسوده مسکونی را بازسازی نماید. البته بعد از 4 سال توفیقی در این باره بیش از 8 درصد در دولت یازدهم رخ نداده است.

کلمات کلیدی: دفتر کار وزیر کشور، بالاترین طبقه برج تپه عباس آباد، مشکلات مردم 96 درصدی، رکود مسکن، بازار مسکن فعلی، وضعیت صنعت مسکن، صنعت ساختمان، خانه خالی، واحد مسکونی خالی از سکنه، بافت فرسوده مسکونی

  • ۹۶/۰۲/۱۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۴)

  • اجاره جرثقیل
  • عالییییی.

    باتشکر.

    ممنون از وبلاگ خوبتون.

    خیلی خوب بود.

    ممنونم.

    خیلی جالب بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی