مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

آقای پژمان پشمچی در گفتگو با خبرگزاری تراز به عمده وظایف وزیر راه و شهرداری و همچنین وضعیت ساخت و ساز واحدهای مسکونی و مشکلات مسکن در مناطق مختلف تهران پرداخته است. از جمله اهم مشکلات ساخت و ساز واحدهای مسکونی و املاک مسکونی، در منطقه 22 تهران گزارش شده است.

معاون شهرسازی و معمار شهرداری تهران در این گفتگو بیان می دارد برای اشکالات مسکن منطقه 22 وزیر باید پاسخگو باشد. وی در این باره ابراز نمودند: راهبردهای برنامه ریزی در منطقه 22 تهران، اضافه شدن آن به منطقه شهری تهران، تعیین به عنوان قطب توسعه در زمینه مسکن، تعیین ظرفیت جمعیت پذیری به اندازه 675 هزار نفر در قالب الگوی بلندمرتبه سازی، مصوبات دوره اول وزارت آقای آخوندی می باشند. اگر اشکالی در کار وجود دارد، باید ایشان برای تدوین این برنامه پاسخگو باشند.

در رابطه با بلندمرتبه سازی های ساختمان های مسکونی و املاک مسکونی بیان نمودند: از 979 بلندمرتبه تهران بزرگ، 208 مورد مربوط به 12 سال اخیر می باشد. این تصمیم براساس رای کمیسیون ماده 5 می باشد. اگر شهردار تهران را مسئول این تصمیم میدانند، پس تکلیف 1120 شهر دیگر چه می شود؟ رای کمیسیون ماده 5 با 7 نفر عضو می باشد که یک نفر از شهرداری و مابقی از دولت می باشند.

کلمات کلیدی: وظایف وزیر راه و شهرداری، وضعیت ساخت و ساز واحدهای مسکونی، مشکلات مسکن، املاک مسکونی، معاون شهرسازی و معمار شهرداری تهران، قطب توسعه در زمینه مسکن، وزارت آقای آخوندی، بلندمرتبه سازی های ساختمان های مسکونی

  • ۹۶/۰۲/۱۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۴)

  • اجاره جرثقیل
  • ممنون از وبلاگ خوبتون.

    عالی بود.

    خیلی جالبه.

    موفق باشید.

    موفق و پیروز باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی