مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

خبرگزاری فارس از یارانه 150 میلیارد تومانی که برای پروژه مسکونی مسکن مهر در نظر گرفته شده بود، صحبت کرد و بیان می کند که وزارت راه و شهرسازی اولین چک یارانه مسکن برای مسکن مهر را صادر نموده است.

اولین چک یارانه مسکن مهر در حالی صادر شده است که گفته می شود از 150 میلیارد تومان یارانه مسکن مبلغ ناچیزی پرداخت شد. قرار است این مبلغ برای مسکن مهر و به عنوان تسهیلات مسکن مرحله به مرحله پرداخت شود.

یارانه مسکن در 23 اسفند سال گذشته به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده است. عمده این مبلغ به عنوان یارانه مسکن و تسهیلات مسکن قرار بود برای سرعت دادن به ساخت و ساز واحدهای مسکونی و آپارتمان های مسکونی منجر شود.

طبق وعده های دولت و وعده های وزارت راه و شهرسازی قرار بر این ود که یارانه مسکن برای پیشبرد ساخت واحدهای مسکونی  و املاک مسکونی به صورت مرحله ای تزریق شوند. سعید غفوری مدیر عامل شهر جدید پردیس گفته بود که دولت مبلغ 150 میلیارد تومان یارانه مسکن را تصویب نموده است.

این مصوبه برای مسکن مهر پردیس عنوان شده بود و به خزانه کل ابلاغ شده بود. ایشان ابراز امیدواری کرده بودند که خزانه دار مبلغ یاد شده را به صورت نقدی برای تامین زیرساخت های مسکن مهر در اختار سازندگان مسکن و دست اندرکاران طرح مسکن مهر قرار دهد.

کلمات کلیدی: اولین چک یارانه مسکن مهر، یارانه مسکن، مسکن مهر، تسهیلات مسکن، ساخت و ساز واحدهای مسکونی، آپارتمان های مسکونی، وزارت راه و شهرسازی، واحدهای مسکونی، تامین زیرساخت های مسکن مهر

  • ۹۶/۰۲/۱۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۴)

  • اجاره جرثقیل
  • عالی بود.

    ممنونم.

    موفق باشید.

    ممنونم از اطلاعات مفیدتون.

    خیلی جالب بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی