مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

معماری معاصر در ساختمان


معماری معاصر بر اساس این اصل می باشد که طراحی توسط افراد مختلف با طراحی های مختلف و متنوع انجام گردد. میل و اراده به طراحی و ساخت چیزهایی که متفاوت از آنچه در گذشته انجام شد و آنچه که معمولا امروز انجام می شود. هدف معماری معاصر برای شکستن دور از فرآیندها و روش های تفکر تبدیل شده اند که استاندارد. این نوآورانه است. 

همانطور که شما می توانید تصور کنید، این تعریف می تواند به سردرگمی منجر شود. یکی ممکن است فکر می کنم که هر ساختمان به تازگی ساخته تعداد به عنوان نمونه ای از معماری معاصر، اما این است که به وضوح این مورد نیست. معماری معاصر است یک جنبش معماری است. جنبش های معماری، مانند باروک، فوتوریسم، یا مدرنیسم، همیشه با یک دوره تاریخی دقیق همراه است. یک جنبش معماری انتخابی معماری خاص که ادعا می کند به عنوان بازتابی دقیق یک جامعه عمل می کنند.


معماری معاصر یک جنبش معماری نیست، بلکه به این محدودیت است. آن است که یک مکتب فکری است. این به این معنی است که معماری معاصر می تواند بسیاری از گزینه های معماری ارائه می دهیم، به شرطی که آنها ایستادگی کردن از آنچه به طور معمول انجام می شود. با این حال، سطح بالایی از تنوع می کند برخی از صفات مشترک از مشاهده در معماری معاصر بودن را متوقف کند. این چیزی است که ما در حال حاضر بررسی خواهد شد.


 فرم

همه ما باید انجام دهیم این است که به اطراف نگاه کنید تا ببینید که خط غالب در معماری خط مستقیم است. معماری معاصر تمایل دارد تا خود را از این عادت دور توسط امید بستن بیشتر برای خطوط منحنی، به جای. در برخی موارد، یک ساختمان به طور کامل در اطراف خطوط منحنی طراحی شده است. در موارد دیگر، خطوط هر دو منحنی و مستقیم در همان ساختمان استفاده می شود.


ترکیب و حجم


استفاده از خطوط منحنی نیز این امکان را برای ایجاد فضاهای هستند که به سادگی مکعب باعث می شود، به عنوان مورد با خطوط راست است. بنابراین، در معماری معاصر، یکی می بیند ساختمان با اشکال گرد. هنگامی که معماری معاصر می کند استفاده از خطوط مستقیم، به این معنی که واحد حجم یک مکعب است، آن را تلاش برای جمع آوری این مکعب در راه تعجب آور به طوری که برای ایجاد یک ترکیب متمایز از جلد است. مانند اشکال گرد انجام دهید، این ترکیب همچنین برای ایجاد فضاهای زندگی داخل کشور، با طرح بندی غیر معمول اجازه می دهد تا. اگر شما خجالتی در مورد نمایاندن زینت تفاوت شما نیست و اگر دوست دارید این ایده از زندگی در یک فضای زندگی غیر استاندارد، معماری معاصر است برای شما.


 مواد جدید


یکی دیگر از ویژگی های معماری معاصر امروز استفاده از مواد جدید برای هر دو داخلی و خارجی است. مواد سنتی مانند شیشه، چوب، آجر، و فلزات ترجیح داده می شوند. گیاهان نیز جای خود را در معماری معاصر، به خصوص در سقف، بلکه، به طور فزاینده، بر روی دیوار. اگر شما از یک انگشت شست سبز، شما می توانید با استفاده از این روند به سمت بازرویشی و رشد یک باغ عمودی؛ به عنوان مثال، در حال رشد گیاهان بالا رونده گوجه فرنگی در سراسر یک دیوار.


پنجره


پنچره های بزرگتر و پنجره های بیشتر نیز از ویژگیهای معماری معاصر هستند. دهانه های متعدد و موقعیت غیر معمول خود، پنجره های پانوراما، پنجره، دیوار، پنجره های سقفی و همه وارد زمین بازی. یکی از پیامدهای این نوع روزنه، فراتر از ایجاد منظره تماشایی، این است که آن را می سازد استفاده کامل از نور خورشید: اول از همه روشنایی و طبیعی، و در مرحله دوم، به استفاده از گرمایش خورشیدی منفعل. اگر شما عاشق نور طبیعی و یا لذت بردن از نمایش های دیدنی و جذاب، معماری معاصر است برای شما. اما مراقب باشید! اگر شما در مورد حفظ حریم خصوصی مراقبت و در حال برنامه ریزی برای ساخت در یک محیط شهری که در آن کشورهای همسایه وجود دارد در این نزدیکی هست، برخی از تفکر هوشمندانه لازم است که آن را به ویندوز می آید.


ملاحظات زیست محیطی

ملاحظات زیست محیطی یک ویژگی است که به معماری معاصر محدود نمی باشد. بسیاری از ساختمان های معمولی ترکیب عناصر پایدار، و یا، حداقل، بهره وری انرژی. اما در معماری معاصر، این عناصر مورد نیاز است. استفاده از سلول های فتوولتائیک، زمین گرمایی. گرمایش، پمپ های حرارتی، مبدل های حرارتی، و جمع حرارتی در نظر گرفته شده است، با هدف تولید گرما در راه های جدید و حفظ آن است. در زمینه ساخت و ساز مسکونی، برای مثال، هدف این است که برای یکپارچه سازی خانه کاملا به محیط طبیعی آن است. هدف این است که نه تنها برای محافظت از محیط اطراف از اختلال، اما به آنها را تبدیل به یکی از عناصر و اشکال معماری است که به خانه خود، شخصیت خاص آن است. اگر مسئولیت زیست محیطی و کاهش گازهای گلخانه ای در میان اولویت های خود را، معماری معاصر شما را برآورده سازد چرا که آن را اجازه می دهد تا شما را به ساخت یک خانه است که به مراتب بیش از استانداردهای زیست محیطی در حال حاضر.



http://bonestructure.ca/en/articles/7-things-to-discover-about-contemporary-architecture/


  • ۹۵/۱۰/۲۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۷)

  • برنامه نویسی اختصاصی آیسا
  • خیلی عالی بود.

    با تشکر

  • تهران جرثقیل
  • جالب بود.

    ممنون از وبلاگ خوبتون.

  • اجاره جرثقیل
  • عالییییی

    خیلی عالیه.

    خیلی جالبه.

    موفق و پیروز باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی