مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

تحولات معماری مدرن در ساختمان


معماری مدرن، سبک معماری جدیدی که در بسیاری از کشورهای غربی در دهه بعد از جنگ جهانی اول ظهور آن را در «عقلانی» استفاده از مواد مدرن بود، اصول برنامه ریزی کارکردگرا، و رد از سابقه تاریخی و زینت. این سبک شده است به طور کلی به عنوان مدرن تعیین شده است.


توسعه از سبک

از آنجا که درصد اواسط 19. وجود دارد تلاش برای جذب تکنولوژی مدرن در عمل و تئوری و به تدوین و فرموله سبک مدرن معماری مناسب برای سن آن تکرار شده است. در لندن (1851)، که در آن یک ظرافت قابل توجهی دست یافته بود. در سال های بعد آهن، فولاد، شیشه ای و فعال معماران و مهندسان به محصور فضاهای داخلی زیادی از سایبان قطار، فروشگاههای چندقسمتی، و سالن های بازار است. به دنبال سازماندهی عناصر ساختمان به ترکیبات جدید از با هم تداخل دارند و معلق در هوا هواپیما مستطیل شکل است.


فرم و مواد

در سال 1920 بود درک فزاینده گسترده ای که اشکال ساختمان باید توسط توابع و مواد خود را تعیین خواهد اگر آنها برای رسیدن به اهمیت ذاتی یا زیبایی در معاصر، بدون توسل به زینت سنتی وجود دارد. به جای نمایش یک ساختمان به عنوان یک جرم سنگین ساخته شده از مواد سنگین، نوآوران پیشرو معماری مدرن آن را به عنوان یک حجم فضای محصور شده توسط نور، دیوارهای پرده نازک در نظر گرفته و استراحت در اسکله ها بلند و باریک. زیبایی شناسی بصری معماری مدرن تا حد زیادی توسط دستگاه و نقاشی انتزاعی و مجسمه سازی الهام گرفته شده بود.


در سال 1932 برچسب "سبک بین المللی" توسط موزه هنر مدرن، شهر نیویورک به معماری مدرن به کار گرفته شد، پیش بینی پذیرش رو به رشد خود در سراسر جهان. ایالات متحده آمریکا به یک دژ از معماری مدرن پس از مهاجرت گروپیوس، میس، و بروئر از آلمان در طول 1930s شد. توسط درصد اواسط 20. معماری مدرن یک ابزار موثر برای برخورد با نیازهای ساختمان به طور فزاینده پیچیده از یک جامعه جهانی تبدیل شده بود. شرکت های بزرگ معماری از قبیل هاریسون و Abramovitz و اسکیدمور، اوینگز و مریل بسیار تلاش کرد تا مورد پسند عامه معماری مدرن در سراسر جهان پس از جنگ جهانی دوم است. توسعه سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش پیچیده نیز اجازه معماری مدرن از آب و هوای معتدل اروپا و شمال امریکا گسترش به کشورهای با شرایط آب و هوایی بسیار متنوع است.


تکامل سبک


به طور فزاینده، در طول 1950s، معماری مدرن برای نازایی خود را، "سازمانی" ناشناس ماندن آن، و بی توجهی آن سنت سازی منطقه انتقاد قرار گرفت. بیشتر متنوع و منحصر به فرد، و همچنین منطقه ای، حالت های بیان شده توسط معماران نسل بعدی بودند، انتخاب شدند، اگر چه تاکید اساسی در ساختار و مواد را ادامه داد. 



http://encyclopedia2.thefreedictionary.com/Modernist+architecture

  • ۹۵/۱۰/۲۴
  • املاک خانه سبز

نظرات (۸)

  • طراحی سایت آیسا
  • ممنون از مطالب خوبتون.

  • تهران جرثقیل
  • عالی بود.

    مرسی

    خیلی عالی بود.

    ممنونم.

  • اجاره جرثقیل
  • موفق باشید.

    خیلی خوب بود.

     

    عالییی.

    موفق باشید.

    جالب بود.

    موفق باشید.

    سپاس از وبلاگ عالیتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی