مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

مشاور املاک

معرفی املاک لوکس

معرفی املاک لوکس تهران

  • ۰
  • ۰

تهران دارای یک ساختار منحصر به فرد می باشد و آن را پویا بیش از هر پایتخت اروپایی است، و در همان زمان آن را به یک شهرستان معمولی خاورمیانه است. صحنه های شهری خود را در نگاه اول بسیار پر هرج و مرج است. اما، به طور مشابه به شهرستانها مانند توکیو، این بدان معنی تهران به طور مداوم قادر به تجدید هویت بصری آن است. "




شهرداران تهران نیز تاثیر گذار هستند. محمود احمدینژاد رئیس جمهور سابق بود. و وقت، محمد باقر قالیباف، که اجرا است پروژه های چشم نواز مانند نصب پیکاسو و ماتیس بیلبوردها در خیابان های شهرستان است، جاه طلبی های ریاست جمهوری خود را - که منجر، می گوید، به "انگیزه شهردار تهران به کمیسیون پروژه های بلند پروازانه و بهبود شهری تنظیم کردن ".

معماران در ایران نیز مقدار زیادی از آزادی لذت ببرید. "دست آنها گره خورده است، می گوید:" کامران ، بنیانگذار شرکت معماری ، که دارای دفاتر در تهران و شیراز. "دفتر شهردار به موانع را ندارد. موضوع اصلی این است برای متقاعد کردن صاحب. در تهران، دفتر شهردار به طور عمده با دو موضوع نگران است: فضاهای پارکینگ و ارتفاع ساختمان "


و نه آزادی معماری جدید محدود به پایتخت است. "در واقع، در دیگر شهرستانها، مانند اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز، شما آثار خلاق بیش از در تهران را ببینید،"می گوید. "در گذشته بود، تفاوت زیادی بین تهران و شهرستانها بزرگ استان در این زمینه، در حال حاضر این است تنگ شده است، وجود دارد.



ساخته شده در سال 2014 در محله مرفه دروس تهران، خانه شریفی-HA یک ساختمان هفت طبقه با سه چرخش بلوک که به نوبه خود 90 درجه است. هر بلوک بر روی یک پایه چرخان که اجازه می دهد تا مالک، فرشاد شریفی، جهت آن را تغییر در فشار یک دکمه است. این خانه دارای یک استخر شنا، سالن بدنسازی و یک سینما است.


ساختمان شریفی ها: باز بودن / بسته شدن حجم ساختمان یک مرجع به خانه های سنتی ایران است، که به صورت پویا می حالت به عنوان فصلی از زندگی ارائه شده توسط هر دو زمستان-نشین (یک اتاق نشیمن زمستان) و Taabestan-نشین (یک اتاق نشیمن تابستان) به خدمت است ساکنان خود را، "معمار ارشد خود را از بعد دفتر، علیرضا Taghaboni، نوشته شده است.

  • ۹۵/۱۰/۲۱
  • املاک خانه سبز

نظرات (۷)

  • برنامه نویسی در اصفهان آیسا
  • ممنون از مطالب مفیدی که میذارید.

  • تهران جرثقیل
  • عالی بود.

  • اجاره جرثقیل
  • خیلی جالب بود.

    با تشکر.

    خیلی جذاب بود.

    ممنون.

    خیلی خوب بود.

    خیلی خوبه. ممنونم.

    باتشکر از وبلاگی که دارید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی